تابناک کهگیلویه و بویراحمد
، ورزشکاران از مسئولان دیشموک برای حضور در مراسم قرعه کشی لیگ فوتبال دیشموک دعوت کردند که فقط رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک در این برنامه حضور یافت.
کد خبر: ۲۶۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 27 July 2016
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک روز گذشته در جمع مدیران عامل و مربیان باشگاههای ورزشی فوتبال دیشموک و در جلسه ای که برای قرعه کشی لیگ فوتبال95 در محل هیئت فوتبال تشکیل شد، اظهار کرد: از جیب شخصی خودم خرج میکنم تا ورزش در دیشموک تعطیل نشود.
ایرج پذیرش افزود: از رئیس هیات فوتبال بخش دیشموک که از همان اوایل شروع ورزش در منطقه تا کنون دست خالی و بدون مساعدت مسئولین تلاش کرد تا ورزش در بخش استمرار داشته باشد، تشکر ویژه دارم.
وی، ضمن تقدیر از عزیزان که این دغدغه را دارند تا جوانان منطقه را سرگرم کنند، تا به راه های منفی کشانده نشوند، تصریح کرد: از عزیزانی که می‌گویند جام نباشد و ورزش را باید تعطیل کرد گله دارم و به شخصه با نظرشان مخالفم هستم.
رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: جای سوال است که چرا مسئولین دعوت شده در این جلسه تشریف نیاوردند؟!.
وی، با اشاره به اینکه، علت اصلی که چرا مسئولین دعوت جوانان ورزشکار را نپذیرفتند، را باید یافت، خاطرنشان کرد: باید دید آیا مخالف بودند، یا با شخص خاصی مشکل داشتند.
پذیرش با بیان اینکه، حتماً علت عدم حضور اعضای شورای شهر را در جلسه شورا جویا خواهم شد، بیان داشت: افتخارم این است که جوانان را در زمین‌های ورزشی شاداب می بینم.
وی گفت: با آوردن عزیزان ورزشکارانمان به چمن ورزشی از خیلی معضلات جلو راه جوانان جلوگیری می‌کنیم و این امر باید بزرگترین دغدغه مسئولین باشد.
وی، ضمن ابراز نگرانی از عدم توجه مسئولان به ورزش، گفت: از این بابت که مسئولین ورزش را رها کردند، نگران هستم.
پذیرش گفت: خدا را شاهد و گواه می‌گیرم از روزی که وارد شورا شدیم تا الان ذره‌ای از کوشش و تلاش در هر موردی در رابطه با شهرمان حتی بخشمان کوتاهی نکردیم.
وی اذعان کرد: کم و کاستی‌ها بر اثر کار نکردند نیست، به خاطر دست خالی است و بدانید که مسئولین با توجه به تعهدشان وظیفه دارند پاسخگوی مردم باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک تاکید کرد: هیچ مسئولی حق ندارد بر سر ارباب رجوع (همشهری) داد بزند و یا بی احترامی کند.
وی اضافه کرد: انتظار دارم مسئولین حتی با دست خالی به پای کار و خدمت به مردم بیایند.
پذیرش خاطرنشان کرد: طی سفر چند روز پیش اعضای شورا اولویت اول خود را ورزش قرار دادیم، نامه نوشتیم و اعتقاد به "رسانه‌ای" مسائل هم ندارم به همین خاطر نامه‌ای را که اعضا نوشتیم "رسانه‌ای" نشد.
وی گفت: آقایان پیروزی، اکبری، رازی پور و خودم به تهران رفتیم و اولین نامه را تقدیم وزارت ورزش نمودیم نه تنها بحث فوتبال بلکه والیبال، هندبال حتی کوهنوردی وپیاده روی را در نامه قید و تقدیم وزارت ورزش نمودیم ، آنها قول دادند در جلسه هیات دولت در استان جواب را به ما بدهند.
رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک تشریح کرد: در ادامه خدمت "هاشمی‌پور"نماینده مردم کهگیلویه بزرگ رفتیم و آقای نماینده از ما خواستند علاوه بر نامه وزیر مکاتبه‌ای هم به خودشان داشته باشیم ویک روز بعد که بازگشتیم، من به همراه آقای پیروزی نامه را نوشتیم و برای وی فاکس کردیم و ایشان هم نامه زد روی نامه ما و تحویل وزیر ورزش داد.
وی در ادامه گفت: اما در رابطه با سالن ورزشی خوشبختانه با آمدن گروه طرح برکت فکر کنم مشکل سالن ما دیگه حل بشود و انشالله بزودی هم این امر صورت گیرد.
پذیرش اظهار کرد: نامه‌ای که دادیم دست گودرزی وزیر ورزش فقط در رابطه با مشکلات ورزشگاه و چمن، سکوها، دیگری برق و آب بود.
وی گفت: نماینده ما در مجلس با فرصت 15 روزه در منطقه قول دادن آقای ایزدی مدیر کل ورزش را به دیشموک بیاورند.
وی، ضمن تقدیر و تشکر از رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه، گفت: نسبت به نگاه ایشان به منطقه دیشموک که هر وقت زنگ زدیم، پاسخ دادند.
پذیرش از مدیرکل ورزش و جوانان استان به دلیل عدم توجه به ورزش کهگیلویه انتقاد و گلایه کرد و گفت: تا الان دوبار با دوستان شورا رفتیم تهران و اولویت اول ما ورزش بود.
رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک متذکر شد: قول میدهم به دوستان که از جیب شخصی خودم برای ورودی تیمها در لیگ فوتبال دیشموک کمک کنم و مبلغ هفت‌میلیون ریال برای برگزاری لیگ فوتبال دیشموک از جیب شخص خویش به ورزشکاران کمک می‌کنم.
وی با بیان اینکه، مبلغ 2 میلیون تومان برای مساعدت ورزش در صورت موافقت اعضای شورا، پیشنهاد می‌کنم، اضافه کرد: البته در صورت تایید شدن مبلغ در کمیته انطباق، این مبلغ به ورزش اهدا می‌شود.
به گزارش کهگیلویه، ورزشکاران از مسئولان دیشموک برای حضور در مراسم قرعه کشی لیگ فوتبال دیشموک دعوت کردند که فقط رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک در این برنامه حضور یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار