مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه‌ و بویراحمد : بسیاری از کارگاه‌ها موجود در این استان فعالیت دائمی دارند ولی با کارگران قرارداد موقت منعقد کرده‌اند.
کد خبر: ۲۶۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 27 July 2016
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه‌ و بویراحمد با تاکید بر اینکه قراردادهای موقت ظلم به کارگران است، گفت: بسیاری از کارگاه‌ها موجود در این استان فعالیت دائمی دارند ولی با کارگران قرارداد موقت منعقد کرده‌اند.

صابر مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: بسیاری از کارگاه‌های تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد نیمه فعال و زیر ظرفیت کار می‌کنند و برخی نیز تعطیل هستند که به همین دلیل تولیدات استان جوابگوی نیاز مردم نیست.

وی عنوان کرد: با توجه به سیاست‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی و تشکیل کارگروه تسهیل رفع موانع تولید، کارگاه‌های مشکل‌دار در این استان می‌توانند درخواست خود را به دستگاه متولی ارائه تا در این کارگروه مشکلات آنان بررسی و اقدام عملی انجام شود.

مظاهری ابراز کرد: هیچ کارگاه تولیدی که مشکلات آنان در کارگروه رفع تسهیل رفع موانع تولید طرح شده دیگر به دلیل عدم پرداخت حقوق و دستمزد کارگران تعطیل نشده که این بیانگر خروجی نشست‌های این کارگروه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه‌ و بویراحمد با تاکید بر اینکه قراردادهای موقت ظلم به کارگران است افزود: بسیاری از کارگاه‌ها موجود در این استان فعالیت دائمی دارند ولی با کارگران قرارداد موقت منعقد کرده‌اند.

مظاهری نقش کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی را موثر عنوان کرد و گفت: دولت یازدهم برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاه کارگران گام‌های ارزنده‌ای برداشته و حقوق کارگران را بیش از نرخ تورم افزایش داد و البته کاگران هنوز وضعیت حقوقی مطلوبی ندارند.

وی خواستار ارتقای سطح آموزش‌ مهارتی کارگران در قالب نظام منسجم مهارت آموزی با همکاری بخش خصوصی شد و افزود: نو آوری و خلاقیت بدون ارتقای سطح مهارت کارگران امکان پذیر نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار