کد خبر: ۲۶۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲ 26 July 2016
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: در دولت تدبیر و امید تا کنون 29 پروژه آموزشی و فرهنگی با اعتباری بیش از 160 میلیارد و 580 میلیون ریال در گچساران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد سید ظهرالدین پور الحسنی در جمع خبرنگاران افزود: کمبود معلمان در اموزشگاه های تحصیلی گچساران همچنان پابرجا مانده است.

وی بیان کرد: شهرستان گچساران با کمبود 64 معلم در مقاطع مختلف تحصیلی روبرو است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی درگچساران و بازنشستگی تعدادی از نیروهاو ترخیص نیروهای وظیفه در سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش این شهرستان با مشکل روبرو است.

پورالحسینی عنوان کرد: در گچساران در حال حاضر 20 فضای اموزشی نیاز به نوسازی و مقاوم سازی دارند.

وی با عنوان اینکه در شهرستان گچساران 181 فضای اموزشی وجود دارد گفت: شش پروژه عمرانی در مناطق مختلف این شهرستان با اعتباری بیش از 71 میلیارد و 500 میلیون ریال در دست اجراست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: این پروژه های آموزشی و ورزشی شامل ساخت مدرسه 15 کلاسه علم الهدی با اعتباری بالغ بر بیش از 11 میلیارد ریال در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع ، مدرسه ابتدایی شمس عرب، سالن چند منظوره گچساران، زمین چمن دانش اموزی، دارالقران خیری گچساران و استخر دانش آموزی است.

پورالحسینی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید تاکنون 29 پروژه آموزشی و فرهنگی با اعتباری بیش از 160 میلیارد و 580 میلیون ریال در گچساران اجرا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار