هر سال یک میلیون نفر به یاسوج سفر کرده و از بخش‌های گردشی طبیعی دیدن می‌کنند و باید تلاش کرد این میزان افزایش یابد.
کد خبر: ۲۶۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 26 July 2016
شهردار یاسوج با بیان این که یاسوج به دلیل آب و هوای مناسبی که دارد سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر کشور است، گفت: سالانه یک میلیون نفر به یاسوج سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد‌علی جاوید صبح امروز در دیدار جمعی از مدیران رسانه‌ای کشور در یاسوج اظهار کرد: از هر هفتاد ایرانی یک نفر به شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران سفر می‌کند.

شهردار یاسوج با بیان این که شهر یاسوج به دلیل آب و هوایی مناسبی که دارد سالانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر کشور است، گفت: این افراد در طول سال با سفر به مناطق مختلف یاسوج از مواهب الهی و طبیعت منحصر به فرد شهری بهره می‌برند.

وی با بیان این که باید زیرساخت‌های گردشگری در این شهر فراهم شود، افزود: بر این اساس هر سال یک میلیون نفر به یاسوج سفر کرده و از بخش‌های گردشی طبیعی دیدن می‌کنند و باید تلاش کرد این میزان افزایش یابد.

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات این شهر میزبان ویژه مسافران و گردشگران است، گفت: در ایام تعطیلات شهر یاسوج معادل چهار برابر جمعیت خود از مسافران پذیرایی می‌کند.

وی با بیان این‌که پروژه‌های برای اسکان مسافران در یاسوج در حال اجرا است ولی همچنان با کمبودهای مواجه هستیم، افزود: با این حال شهر یاسوج نیازمند توجه ویژه مسؤولان استانی و کشوری است.

جاوید با بیان این که شهرداری یاسوج همه تلاش خود را در راستای این که این شهر میزبان خوبی برای مسافران باشد به کار می‌گیرد، گفت: به منظور رفاه و آسایش شهروندان و مسافران پارک‌های بزرگی شهری در دست احداث است.

شهردار یاسوج با اشاره به جذب اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌ها خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا زیرساخت‌های نشاط و شادابی برای شهروندان و مسافران تا شهریور‌ماه سال جاری تکمیل شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با ایجاد امکانات مناسب برای حضور گردشگران شاهد خیل عظیم گردشگر به این شهر باشیم که این از اهداف مهم شهرداری یاسوج است.

جاوید آبشار یاسوج، پارک چشمه‌نباتی و پارک ساحلی را از مکان‌های عنوان کرد که مسافران و گردشگران می‌توانند با ورود به این شهر این محل‌های را برای اسکان انتخاب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار