فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰۶ کیلوگرم تریاک، حشیش و هروئین در کهگیلویه و بویراحمد طی مردادماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 26 July 2016
به گزارش امید مردم، سرهنگ مهدی انصاری با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، فرمانده انتظامی گچساران و پاسگاه تنگ سرخ طی ۷ مرحله عملیات جداگانه ۲۰۶ کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند، گفت: در این عملیات ها همچنین سه باند مواد مخدر منهدم، ۱۱ قاچاقچی دستگیر و ۷ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی افزود: این میزان مواد مخدر از استان‌های جنوبی و فارس به مقصد خوزستان، اصفهان، مرکزی و تهران در حرکت بود که با هوشیاری نیروی انتظامی استان و رصد اطلاعاتی و انجام عملیات کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۴۰ درصدی کشف مواد مخدر در استان در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و بیان کرد: در مدت چهارماهه سالجاری یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد.

انصاری تصریح کرد: انهدام باندهای مواد مخدر در چهارماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۲۸ درصد افزایش داشته است.

وی از افزایش ۳۵ درصدی توقیف خودروهای حامل مواد مخدر در سالجاری در استان خبر داد و تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر باید یک اقدام اجتماعی باشد و تمام نهادهای فرهنگی باید در راستای فرهنگسازی و اطلاع رسانی از عواقب مواد مخدر تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان همچنین از مردم خواست تا هرگونه خبری مبنی بر حمل، جابجایی، ورود و خروج مواد مخدر به استان و… را به اطلاع پلیس برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار