شهردارلنده درگفتگواختصاصی با خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
شهردار لنده از آسفالت 50 هزار متر مربعی خیابان ها ، کوچه ها و معابر شهر لنده خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 26 July 2016
مهندس تقی زاده در گفتگوی اختصاصی با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،گفت:بیش از یازده نقطه ی تعریف شده داریم که درحال عملیاتی کردن آسفالت این نقاط هستیم.
مهندس تقی زاده در ادامه افزود:در همین راستا درجهت تسهیل و سرعت هرچه تمام تر تکمیل این پروژها نیاز است همشهریان عزیز همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند و اجازه دهند نقاط تعریف شده که تحت اقدام هستند، آسفالت انان انجام شود و بدین نکته اشاره کنم اگرنقطه ای در منطقه ای از شهر در برنامه کنونی اسفالت قرار نگرفته است به این دلیل است که این نقاط نیاز به عملیات خاک برادری و زیرسازی دارند و در زمان و موعد مقرر که به درازا نخواهد کشید این نقاط نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. همچنین یاداوری کنم ارائه خدمت و تامین رفاه عمومی وظیفه شهرداری است و لذا عدم وجود شرایط فنی مساعد باعث شده است که برخی نقاط در حال حاضر درد ستور کار قرار نگیرد.
گام بلند شهرداری در آسفالت سازی خیابان ها و معابر شهر
مهندس تقی زاده در ادامه گفتگو با تابناک افزودند: یازده نقطه تعریف شده که استارت عملیات اسفالت آنان زده شد متراژی حدود ۵۰ هزار متر مربع از خیابانها و کوچه های شهر را پوشش میدهد و به لحاظ اعتباری حدود یک ملیارد و دویست ملیون تومان براورد اولیه شده است.
شهردار لنده افزود:لازم به ذکر است در اجرای عملیات پروژهای درحال اجرا را با شرایطی شروع بکار کردیم که هیچگونه اعتباری از محل اعتبارات عمرانی دولتی تخصیص داده نشده است و با توکل به خدا و هزینه های داخلی شهرداری و بویژه به کمک کارخانه اسفالت شهرداری شروع کردیم.
مهندس تقی زاده در ادامه یاداور شد:درحالی که اکثریت پروژهای شهرستان و در نگاهی بالاتر پروژهای عمرانی سایر شهرستان‌های همجوار تعطیل و یا به کندی پیش میروند و مهم تراز همه منابع اعتباری از سوی دولت تخصیص داده نشده است ، شهرداری لنده وارد گود عملیاتی کردن طرح های عمرانی شده است که همین جا از مجموعه شهرداری و خصوصا اعضای شورای شهر ،به عنوان خادمی کوچک تقدیر و تشکر را دارم .
مهندس تقی زاده در ادامه گفتگوی خود با تابناک بیان کرد:این نوید را به مردم عزیز شهر لنده میدهیم که در آینده نزدیک پروژه های جدیدی که در رأس انها ساماندهی پارک شهید فهمیده و احداث محل آمفی تئاتر(روباز)شهرستان است،در همین مکان که بعد از بیست سال مالکیت ان به شهرداری واگذار  و ادامه فاز دوم پارک امید بین شهرک های فجر و شهید رجایی که ۳ متر به سرانه ی فضای سبز و همچنین فضای مناسب ورزشی اضافف میکند، در دستور کار قرار گیرد.
در پایان خواسته ای که از مردم عزیز شهرمان داریم همکاری و همیاری با اکیپ های کاری شهرداری در این روز های کاری گرم سال است
به امید اینکه با سعه ی صدر مردم عزیز و همکاری با مجموعه شهرداری بتوانیم قدمی درجهت ساختن شهری زیبا برداریم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
.خدا قوتاقای شهردار
ابوذر صفازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
خدا قوت میگم به شهردار خوب و دلسوز و کار بلد شهرمان ما که از ایشان رضایت داریم
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
انصافا تو این شرایط کمی اعتبار کاری کرد کارستان و ریخت شهر لنده نسبت به قبل تغییر اساسی کرد
من وتو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
انصافا شهرزیرو رو شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار