مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: پیست اسکی دنا و هتل ورزشی یاسوج به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰ 26 July 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جهانبخش ایزدپور در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه توجیه فنی و اقتصادی برای واگذاری پیست اسکی دنا و هتل ورزش یاسوج در مرحله نخست انجام شد، اظهار داشت: با وجود اعتبارات کنونی نمی‌توانیم این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: پروژه پیست اسکی دنا هتل ورزش شهر یاسوج قابلیت واگذاری به بخش خوصی را دارند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی 55 درصدی دارد و 1٫5 میلیارد تومان تاکنون برای تکمیل آن هزینه شده است، عنوان کرد: 2 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اعتبار نیاز است.

ایزدپور با اشاره به اینکه پیست اسکی دنا 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای آن هزینه شده است، تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه تاکید استاندار بر روی سرمایه گذار بومی بوده است، عنوان کرد: مطالعه طرح هتل ورزشی یاسوج انجام شد و اکنون این طرح دو نفر متقاضی سرمایه‌گذاری دارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی نیز در این نشست با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر دو طرح برای واگذاری به بخش خصوصی دارد، اظهار داشت: مجتمع آبرسانی به روستاهای شهرستان بهمئی و روستاهای دهدشت غربی این دو طرح هستند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه مجتمع آبرسانی بهمئی برای 125 روستا پیش بینی شده است، عنوان کرد: مطالعه این طرح انجام و برای بررسی به وزارت نیرو ارسال شد.

وی افزود: این طرح به روش" Bot " انجام و بعد از بهره‌برداری پس از 15 سال از سوی سرمایه‌گذار به دستگاه اجرایی واگذار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار