استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی موفقیت شبنم بهشت بانوی فوتبالیست این استان و انتخاب وی به عنوان بهترین بازیکن زن فوتبال ایران را بیانگر قابلیت و توانمندی های چشمگیر بانوان استان اعلام کرد.
کد خبر: ۲۶۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۲ 26 July 2016
در پیام سید موسی خادمی که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، این موفقیت مهم و ارزنده بانوی فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد به شبنم بهشت، خانواده وی و جامعه ورزش استان تبریک گفته شده است.
در ادامه این پیام آمده است: امروزه بانوان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر ایستادن بر قله پرافتخار عفت و پاکدامنی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی نیز زبانزد عام و خاص هستند.
در این پیام بیان شده است: کسب رتبه بهترین فوتبالیست زن ایران از سوی شبنم بهشت نشان دهنده بالا رفتن روحیه خودباوری بانوان این دیار برای رسیدن به قله های افتخار در عرصه های ملی و بین المللی است.
در ادامه این پیام اظهار شده است: از سوی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در اسرع وقت مراسم باشکوهی در استان برگزار شده و از این بانوی فوتبالیست تقدیر شود.
در پایان این پیام عنوان شده است: برای این بانوی ورزشکار و همه ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد آرزوی صحت و سلامتی، موفقیت در عرصه های ملی و بین المللی و ایستادن بر قله های افتخار را دارم.
شبنم بهشت بانوی فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد شنبه دوم مردادماه 95 در آیین تجلیل از برترین های فوتبال ایران که از سوی فدراسیون فوتبال برگزار شد به عنوان بهترین بازیکن زن فوتبال ایران در فصل گذشته معرفی و تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار