کد خبر: ۲۶۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 25 July 2016
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمد دانشگر مدافع نفت تهران با اینكه كارت بازی او برای بازی‌های لیگ صادر شده و یكی از بازیكنان علی دایی برای رویارویی با تیم منصوریان بود از حضور در این مسابقه سرباز زد.

دانشگر از انتهای فصل گذشته به دنبال جدایی از نفت تهران بود اما به واسطه قرارداد داشتن با این تیم چنین امكانی برای او فراهم نشد. دانشگر در مذاكره با مدیران بهنام پیشرو خواهان اضافه كردن بندی به قراردادش بوده تا برای فصل آینده بهتر بتواند تصمیم بگیرد.

محمد دانشگر در صحبتی كه با مدیران بهنام پیشرو داشت خواهان اضافه كردن بندی به قرارداد خود بوده كه تا در صورت جدایی علی دایی از نفت او بتواند قراردادش را یک طرفه فسخ كند.

خواسته‌ای كه در ابتدا مورد قبول مدیران بهنام پیشرو قرار گرفت اما بعد از پیگیری‌های این بازیكن مشكل او حل نشد و مدیران جدید نفت تهران با چنین خواسته‌ای مخالفت كردند.

این مسئله به گوش علی دایی رسیده و او از این‌كه این مدافع ابزار ناراحتی كرده است.

دانشگر در این زمینه به خبرگزاری میزان گفت: از مدیرعامل نفت تهران خواستم تا در قراردادم بندی را اضافه كند كه در صورت جدایی علی دایی من هم از این تیم جدا شوم. ابتدا گفتند مشكلی نیست اما بعد گفتند این كار را انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: من حتی در صبا هم كه رفتم به خاطر علی آقای دایی بود و آنجا هم همین شرط در قراردادم گذاشته شده بود. افتخار من این است كه علی دایی مربی من است و از اینكه او را در بازی امروز همراهی نمی‌كنم ناراحت هستم اما چاره‌ای نداشتم و باید این كار را می‌كردم. مدیران نفت تهران قول و قرار من را قبول كرده بودند اما حالا زیر همه چیز زده‌اند. جریان را هم به علی آقا گفتم اما نخواستم ایشان كه تمركزشان روی بازی با استقلال بود را ناراحت كنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار