فرماندار ویژه آبادان گفت: اقتصاد مقاومتی، هم‌افزایی مسؤولان و مشارکت مردم سه اصل اصولی است که می‌تواند راهگشای مشکلات پیش روی شهرستان باشد.
کد خبر: ۲۶۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 25 July 2016
عزیزالله شهبازی صبح امروز در حاشیه نشست با مسؤولان شهر آبادان، ضمن گرامی‌داشت سالگرد برپایی نخستین نماز جمعه پس از انقلاب توسط عالم فقید ربانی، حضرت آیت‌الله طالقانی، از ائمه جمعه شهرستان‌های آبادان، اروندکنار و چوئبده که همواره با تلاش در جهت حل مشکلات مردم و اتحاد بین مسلمانان گام برداشته‌اند تقدیر به عمل آورد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نماز جمعه محلی برای هوشیاری و آگاهی بخشی به مردم از مسائل جامعه و موضوعاتی است که در نظام داخلی و نظام بین‌الملل در جریان است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی، هم‌افزایی مسؤولان و مشارکت مردم سه اصل اصولی است که می‌تواند راهگشای مشکلات پیش روی شهرستان باشد.

معاون استاندار خوزستان با اشاره به وجود دلیر مردان و رشادت‌های فرزندان غیور ایران در هشت سال جنگ تحمیلی در این منطقه، تصریح کرد: این خاک به حدی تقدس دارد که هر کسی در هر لباسی باید در آن صادقانه خدمت کند.

شهبازی ادامه داد: به همین جهت تعامل مردم و مسؤولان در کنار پیروی از شعار امسال مقام معظم رهبری، مبنی بر تأکید بر اقتصاد مقاومتی می‌تواند در بسیاری از مسائل چاره‌ساز باشد.

وی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه یادآور شد: ایجاد و ثبات امنیت که در زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری پدید آمده است در حالی که مشاهده می‌شود بسیاری از کشورها از فقدان آن دچار صدمات جبران‌ناپذیری می‌شوند.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به چالش پیش روی در مسئله آب، استفاده صحیح از آن را یکی از چالش‌های اساسی و مهم پیش روی دولت خواند و عنوان کرد: موضوع محیط‌زیست و آلاینده‌های زیست‌ محیطی، اشتغال و اجرای اقتصاد مقاومتی از جمله مسائل جاری کشور است که می‌توان با اتحاد و نگاه کارشناسانه، راه و روش درست را در جهت رفع موانع این موضوعات در پیش گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار