با مخاطبان
شاید صلاح و مصلحت برننوشتن و نگفتن بود،اما سوز این زخم جان ‌گداز،آن طور نیست که بتوان آرام گرفت.در ستمی که در این منطقه بر لنده وسوق رفته است و خود شاهد بخشی از آن بوده‌ام.
کد خبر: ۲۶۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 24 July 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
مرثیه‌سرایی کم‌ترین کاری است که می‌توانیم بکنیم
جناب آقای هاشمی پور نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ
سلام علیکم.
حقیرجوانی۲۸ساله،خاک خورده ی دیار محروم ومظلوم کهگیلویه از شهر سوق امیدوارم ازکلامم که از هم آمیختگی جوان ودغدغه مند بودن است نرنجید.بدون شک دوران پر تب وتاب انتخابات وفضای احساسی آن دوران به پایان رسیده وفصل، فصلِ همدلی وهمراهی،همراه با وحدت مثال زدنی ِ مردمان نجیب لُر کهگیلویه است.فصل،فصل عمل به وعده و شعارهاست و بدون شک این بار نوبت مردم کهگیلویه است که فریاد برآرند:هاشمی پور آماده باش!باوعده هایت آشناییم.
اینکه در گذشته چه اتفاق هایی افتاد یا قرار برافتادنشان بود و نیفتاد و چطور گذشت و به چه شکل طی شد یانگارنده از موافقان حضرتعالی بود یا مخالف بی چون و چرا و آیا و اما اگرهای دیگر. چیزی از اصالت وارزش موضوع و حق مطالبه گری کم نمی کند.روی سخن با شماست چرا که شما وکیل مردمید نه وکیل الدوله.
شاید صلاح و مصلحت برننوشتن و نگفتن بود،اما سوز این زخم جان ‌گداز،آن طور نیست که بتوان آرام گرفت.در ستمی که در این منطقه بر لنده وسوق رفته است و خود شاهد بخشی از آن بوده‌ام. مرثیه‌سرایی کم‌ترین کاری است که می‌توانیم بکنیم.
جناب سردار،این حقیر حدود ۴۵ درصد ازعمر و جوانی ام را شاهد پروژه ی بهسازی جاده ای بودم به طول کمتر از ۱۰ کیلومتر،جاده ای که نه مانعی به نام کوه و دره های عمیق بر سر راه دارد نه نیازمند حفر تونل های آنچنانی و نه احداث پل های بزرگ ودر دشتی صاف و هموار واقعی است.حضرتعالی که خودبه اندازه کل عمربنده پیمانکار بوده و مدیریت شرکت های پیمانکاری را بر عهده داشتید و طبیعتأ به تمام روال کار پیمانکاری هم آشنایی کامل دارید.روزی که شما نماینده بزرگوار در جلسه شورای اداری شهرستان خواستار تسریع درانجام عملیات بهسازی جاده سوق، دهدشت شده و خواستار مصوب شدن موارد مطروحه در جلسه مذکور شده بودید امید ها به گره باز کردن دستان شما بسیار بود.
به فاصله کوتاهی پس از آن در جلسه ای دیگر ازرئیس راه و شهرسازی کهگیلویه خواستید به اداره کل اه برود وتا تکلیف جاده را مشخص نکرده به کهگیلویه برنگردد.اما افسوس که به فاصله کمتر از یک روز فرماندار محترم شهرستان با متهم کردن مردم سوق به بی انصافی،بحرانی عنوان کردن وضعیت جاده از طرف مردم سوق را سیاسی قلمداد و به نوعی در مقابل صحبت های شما نماینده ی بزرگوار موضع گرفتند.روزهااز پی هم گذشت و تیرماه نیز به سرعت طی شد و در اظهار نظری عجیب و تامل برانگیز رئیس راه و شهرسازی شهرستان ضمن مصاحبه با خبرگزاری ها از اولویت های این اداره در سفر آتی ریاست جمهوری به استان رونمایی و صدافسوس هیچ اشاره ای به جاده ی خون (سوق – دهدشت)نداشته اند.
حال مزاحم اوقات شریف شما سردار گرانقدر شده ایم که بدانیم :
۱-چرا پس از گذشت۲روز از موعد مقرر ومصوب در خصوص فاز اول جاده از سمت دهدشت به سوق که می بایست تا پایان تیرماه آماده آسفالت می شد ولی چند هفته ای است به حال خود رها شده عکس العملی نشان نداده اید؟
۲– مهلت۶ماه فاز دوم جاده از سمت سوق به دهدشت از روز برگزاری جلسه مذکور تا بحال هیچ گونه تغییری در آن ایجاد نشده و پیمانکار شروع به فعالیت نکرده و با این روند قطعا مصوبه جلسه شورای اداری درخصوص مهلت شش ماهه برای این بخش از جاده نیز به سرنوشت بخش اول دچار خواهد شد.باید منتظر واکنش جدی شما در این زمینه باشیم یا همچنان مصلحت بر سکوت حضرتعالی خواهد بود؟
۳– به نظر می رسد مدیران شهرستان و منطقه اهمیت چندانی به فرمایشات شما سردار گرانقدر نداده و با لج بازی در خصوص مطالبات مردم لنده و سوق میخواهند تلافی این همراهی و همصدایی را از شما و مردم گرفته و به جای پاسخگویی مناسب به اعتراضات مردم در خصوص جاده و عمل کردن به تعهدات و مصوبات خود و همچنین خواسته ی شما به عنوان نماینده مردم از خود رویه لج بازی و بی اعتنایی در پیش گرفته و عملا پروژه را به سمت تعطیلی کامل کشانده اند.
حال با ادامه این روند از سوی مدیرانی که عملا از دوران قبل برگزاری انتخابات با شما همسو و هم عقیده بوده اند آیا می شود انتظار همراهی مدیران در سطح استان و کلان ملی با شما را داشت یا …؟!
واکنش شما در قبال مصاحبه ی فرماندار محترم شهرستان با خبرگزاری فارس بلافاصله پس از اعتراض شما نسبت به وضعیت جاده چرا سکوت بود و اینک چرا در خصوص مصاحبه آقای تارم رئیس راه و شهرسازی و اعلام اولویت های راه سازی و عدم توجه به جاده خون(سوق-دهدشت) هیچ واکنشی نشان نمی دهید!؟ آیا این مصاحبه ها دهن کجی آشکار به صحبت های شما و خواسته ی شما از مدیران مذکور نبوده است؟!
به هر رو شما به عنوان نماینده همه مردم می بایست پیگیر حقوق به حق آنها باشید و در کمترین زمان ممکن نسبت به این گونه تحرکات که به نظر می رسد عمدی وشاید در راستای تخریب شما نیز باشند به شدت واکنش نشان دهید.
امیر رضا موسوی.و العاقبه للمتقین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار