تابناک کهگیلویه و بویراحمد
با برگزاری مراسمی از محمد برازنده رئیس دستگاه قضائی شهرستان چرام تجلیل شد و یوسف احمدی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهر چرام منسوب شد.
کد خبر: ۲۶۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ 24 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با برگزاری مراسمی در سالن اجتماعات سپاه شهرستان چرام و با حضور مسئول ارشد قضائی استان و برخی مسئولین استانی و شهرستانی از زحمات محمد برازنده رئیس دادگستری شهرستان چرام تجلیل شد.
در این مراسم همچنین "یوسف احمدی" به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان چرام منصوب شد.
ویژگی های برجسته برازنده
ابراهیم فتاح‌پور در این مراسم با اشاره به موضوع جلسه، اظهار کرد: مراسم امروز ما در خصوص تکریم عزیز بزرگواری است که از مسؤولان خوشنام و پای کار شهرستان چرام بودند و سیمای ظاهری وی شخصیت درونش را هم به ما نشان می‌دهد.
فرماندار چرام، عنوان داشت: جناب آقای برازنده دو ویژگی برجسته و ممتاز داشتند یکی اخلاق حسنه، اخلاق نیکی و اسلامی و دیگری برخورد قاطعانه که مردم جز این دو نیز انتظار ندارند.
وی با بیان اینکه اجرای حکم رئیس دادگستری شهرستان چرام همراه با لبخند بود، خاطرنشان کرد: ما از وی و مجموعه همکارانشان در دادگستری شهرستان چرام رضایت کامل داشتیم چرا که در بسیاری از کاستی‌ها و کمبودها کمک کرده و متعهدانه خدمت کردند.
این مسؤول ضمن قدردانی و تشکر از زحمات محمد برازنده رئیس سابق دادگستری چرام، اظهار امیدواری کرد که این مسئول در سنگر جدید همچنان با صلابت و قاطعانه ادامه خدمت دهد و سرافراز باشد، گفت: از طرف دیگر معارفه آقای احمدی را داریم که ان‌شاءالله ادامه دهنده راه آقای برازنده بوده و با تعامل و همکاری خوب در پرتو تدبیر ادامه خدمت دهد.
فتاح‌پور در ادامه سخنان خود به مشکلات دادگستری چرام اشاره داشت و کمبود فضای اداری و نیرو را از جمله این مشکلات دانست و اظهار امیدواری کرد که هرچه سریع‌تر این مشکلات رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار