عدل هاشمی پور:
عدل هاشمی از کنار گذاشتن شرکت آیرما از معدن فسفات چرام خبر داد و گفت: به شهروندان چرامی این نوید را بدهم که زمان فرصت سوزی ها به پایان رسیده است.
کد خبر: ۲۶۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 24 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، عدل هاشمی از کنار گذاشتن شرکت آیرما از معدن فسفات چرام خبر داد و گفت: به شهروندان چرامی این نوید را بدهم که زمان فرصت سوزی ها به پایان رسیده است.
عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه ،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی که میهمان ویژه جلسه تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان چرام بود: در سخنانی از مدیران خواست در انجام کارهای خود خدا را در نظر داشته باشند و با جدیت کار کنند.
وی خواستار استفاده ار فرصت ها توسط مسئولین برای خدمت رسانی به مردم شد و گفت: در مجلس شورای اسلامی هر روز مدت زمان گذشته از دوران نمایندگی را بر روی مانیتور جلوی خود به ما نمایش می دهند در آنجا به نماینده کناری خود گفتم هر روز که می گذرد فرصت ما برای کار کردن کمتر می شود پس باید قدر این فرصت ها را بدانیم.
نوید به مردم شهرستان چرام/خبرهای خوشی در راه است
قدردان امنیت موجود باشیم
نماینده شهرستان های کهگیلویه ،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، به امنیت خوب کشور و استان اشاره کرد و گفت : این امنیت را مرحون مدیریت خوب رهبری و تلاش بی وقفه نیروهای نظامی ، انتظامی و همچنین دستگاه قصایی هستیم و خوشبختانه با کار خوب دستگاه قضایی امنیت خوبی در شهرستان های چهارگانه حوزه انتخابیه خود وجود دارد و با استفاده از این امنیت می توانیم دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل کنیم.
هاشمی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص لزوم توجه به اقتصاد و فرهنگ گفت : در کمیسیون هایی که هستیم دو موضوع را به جد پیگیری می کنیم اول مقوله فرهنگ و دوم هم اقتصاد.
عدل هاشمی در ادامه افزود : از همه مردم درخواست کمک کنید ، چرام در سایه امنیت و تولید شغل ، نیاز به حواشی ندارد و اگر کار و شغل برای جوان باشد کار دستگاه قضایی هم راحت می شود چون جرم کم تر می شود.
نوید به مردم شهرستان چرام
هاشمی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع معدن فسفات چرام پرداخت و گفت: از همین جا به مردم چرام امیدواری بدهم که پرونده شرکت آیرما در موضوع معدن فسفات چرام بسته شد و فرصت سوزی های این چند سال اخیر به پایان رسید.
هاشمی افزود :در 12 جلسه که در این خصوص با حضور برخی مدیران و نمایندگان این شرکت و برخی مسئولین اقتصادی انجام گرفت در آخرین جلسه که دیروز انجام شد پرونده آیرما بسته شد و سازمان اقتصادی کوثر عهده دار به سرانجام رساندن این پروژه شد که با تولید 400 شغل مستقیم کمک بزرگی به اشتغال منطقه خواهد کرد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان صنعت و معدن هماهنگی شده که قرارداد های لازم در خصوص معدن فسفات چرام بسته شود و در سفر آتی رئیس جمهور کلنگ احداث این پروژه به زمین زده شود که همه کار و بهره برداری از این پروژه را ببینند.
منتظر اختصاص بودجه ماده 180 نمانید
عدل هاشمی در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع جاده طسوج اشاره کرد و گفت: همانطور که به مردم این منطقه قول داده شد ، در حال آسفالت کردن مهمترین بخش جاده هستیم ضمن اینکه قرار شد بنیاد مسکن هم به منطقه طسوج ورود پیدا کند.
این نماینده مجلس ضمن انتقاد از برخی مدیران گفت: برخی از وسایل ادارات بنا به دلایلی راکد می مانند و خاک می خورند، این وسایل عمر مفید و محدودی دارند به هر نحو ممکن از این وسایل استفاده کنید و کارها را جلو ببرید.
وی در خصوص لزوم استفاده از منابعی غیر از منابع دولتی در پیش بردن برنامه های توسعه ای گفت: همه می دانند که منابع دولتی محدود است مثلا منابع ماده 180 محقق نشد در صورتی که سازمان های غیر دولتی مانند بنیاد برکت خود به اندازه یک دولت می تواند در تامین منابع و پیشبرد پروژه ها کمک کار باشد.
تقاضای عدل هاشمی از مردم
عدل هاشمی در بخش پایانی سخنانش به موضوع مراجعات و تماس های مردمی اشاره کرد و گفت: امیدوارم مردم از من ناراحت نشوند اما ضرورت دارد به من فرصت دهند تا به پیگیری کارهای عام المنفعه بپردازم و انتظار دارم که بگذارید به پیگیری کارهای اساسی بپردازیم.
لازم است همه ی ادارات به خط شوند و هر کس هر کاری می تواند انجام دهد تا کارها پیش برود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید علی رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
مثل وعده اسفالت جاده طسوج که بدون زیر سازی قیر میرزن واسفالت میکنن کو پیگیری کو عدالت کو انصاف
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار