جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بویین‌زهرا با حضور معاون فرماندار و اعضای کارگروه پسماند و بخشی از پزشکان و درمانگاه‌ها تشکیل شد.
کد خبر: ۲۶۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 23 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بویین‌زهرا صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری بویین‌زهرا با حضور معاون فرماندار و اعضای کارگروه پسماند و بخشی از پزشکان و درمانگاه‌ها تشکیل شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویین‌زهرا در این جلسه پیرامون تبعات و معضلات و اثرات سوء ناشی از عدم مدیریت پسماندهای عفونی _ پزشکی و بیمارستانی و دفن آن‌ها در مکان‌های غیرمجاز و همچنین الزام قانون مدیریت پسماندها مبنی بر ساماندهی و مدیریت پسماندهای عفونی و بی‌خطرسازی و دفع بهداشتی آن‌ها در محیط زیست مطالبی را بیان کرد.

محمد ایران‌نژاد مطرح کرد: با توجه به الزام قانون و مصوبات کارگروه پسماند استان قزوین و تعیین شرکت کاسپین البرز برای جمع‌آوری و بی‌خطرسازی پسماندهای عفونی و پزشکی در سایت بازیافت محمدآباد و دفع بهداشتی آن‌ها از مدیران درمانگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مطب‌های خصوصی خواستند در راستای حفاظت محیط زیست و ارتقای سطح بهداشت عمومی در مدیریت پسماندهای عفونی اهتمام ویژه داشته باشند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: مستندات تحویل پسماندهای پزشکی از سوی درمانگاه‌ها، مطب‌ها و آزمایشگاه‌ها به مراکز مجاز به منظور بی‌خطرسازی پسماندهای عفونی در راستای ارتقای بهداشت عموم و حفظ محیط زیست منطقه از دیگر مصوبات این جلسه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار