تابناک هفته؛
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "تابناک هفته" در آخرین روز هر هفته به بازخوانی اخبار منتشر شده توسط تحریریه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۲۶۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 22 July 2016
دمای بالای 50 درجه ای در خوزستان/ گرد و خاک در راه است

از روز شنبه پیش بینی می شود دمای هوا در بسیاری از شهرهای استان به بیش از 50 درجه سانتیگراد بالای صفر افزایش یابد. (جزئیات بیشتر)




وضعیت شهرهای خوزستان در شأن استان نیست

استاندار خوزستان گفت: خدمات عمومی شهرداران استان رضایت‌بخش نیست و شهرداران باید در نوع خدمات خود تجدید نظر کنند. (جزئیات بیشتر)




کاهش رتبه امنیت در شهرستان شوش

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد امام با اشاره به امنیت پایین این شهرستان اظهار کرد: در حالی که شوش، زمانی امن‌ترین شهرستان استان بود اما متأسفانه رتبه امنیت این شهرستان بسیار پایین آمده است. (جزئیات بیشتر)




با عذرخواهی کسی جلوی انتقال آب گرفته نمی شود!/ به فکر انتقال درونی استانی آب باشید

آیا با این عذرخواهی احتمالی، زمین های تشنه کشاورزی خوزستان سیراب می شوند؟ آیا مشکل بی آبی شهرهایی که تنها چند کیلومتر با سدها و رودخانه های استان فاصله دارند، حل می شود؟ (جزئیات بیشتر)




انتقال آب کارون تنها برای مصرف شرب مجاز است

آیت الله محسن حیدری یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به طرح انتقال آب از سر شاخه های کارون گفت: انتقال آب از سر شاخه های کارون تنها برای مصرف شرب مجاز است. (جزئیات بیشتر)




کشف یک گور مجهول در آبادان/ زمان وقوع حادثه در دست بررسی + عکس

در این گور که در منطقه نهر مارد و 20 کیلومتری آبادان واقع است، اسکلت دو جمجه و مفصل استخوان انسان یافت شده است. (جزئیات بیشتر)




پیمانکار قطار شهری تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود

رئیس شورای شهر اهواز گفت: مساله پیمانکار پروژه قطار شهری تا هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد و نظر ما این است که باید پیمانکار خلع ‌ید شود؛ زیرا پیمانکار اکنون کار خاصی انجام نمی‌دهد. (جزئیات بیشتر)




خط پایان مدیریت، مدیران پروازی در نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان

وزیر نفت با صدور ابلاغیه‌ای مدیریت مدیران پروازی در زیرمجموعه‌های این وزارتخانه را ممنوع کرد. (جزئیات بیشتر)




تشریح آخرین پیگیری ها برای احداث بیمارستان 2000 تختخوابی در اهواز

تازه ترین گزارش در خصوص آخرین وضعیت پیگیری احداث بیمارستان 2000 تختخوابی از زبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز. (جزئیات بیشتر)




92 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی استان خوزستان هستند

16 هزار معلول به طور مستقیم و تحت عنوان هزینه نگهداری در منزل از ما مستمری می گیرند و حدود ۷۶ هزار معلول دیگر نیز از سایر خدمات سازمان بهزیستی بهره می برند. (جزئیات بیشتر)


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار