با مخاطبان
این روزها ، کاسبان گذشته انتخابات که فصل فربهی اشان پایان پذیرفته و در تمامی ادوار انتخابات فقط به دنبال جایگاه شخصی خود بوده اند اگر به عقب برگردند و کارنامه خود و اربابانشان را ببیند تا اطلاع ثانوی و فرا رسیدن فصل آزمون" مدیریت نوپای سردار هاشمی پور نباید بر خود حق نقد و انتقاد از سردار هاشمی پور را بدهند
کد خبر: ۲۶۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹ 19 July 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
کاسبان گذشته انتخابات تا اطلاع ثانوی نباید عدل هاشمی را نقد کنند

شاید به گمان سیاسیون ، احزاب و کاسبان دوره ای انتخابات " هفتم اسفندماه 1394 فصل دوباره یک انتخاب سیاسی ، سلیقه ای و گزینه ای مختص خواص بود . اما به یقین اکثریت قاطع جامعه همیشه محروم کهگیلویه بزرگ ، هفتم اسفندماه 1394 با نفی هرگونه سیاست و سیاست زدگی و اجتناب نسبی از هرگونه تفکر سیاسی چپ و راست " صرفآ و برای اولین بار در طول تاریخ این جغرافیای کهن انتخاب از روی تعقل و تفکر رشد یافته از عمق محرومیت و عقب ماندگی به دور از هرنوع تعصب قومی و قبیله ای بود . انتخاب مکملی از فن و تجربه و شهامت و به طور قطع الیقین انتخاب جسورترین و دلسوزترین و خستگی ناپذیرترین خط شکن محرومیت بوده است .
اگر واقع بین باشیم و با دیده انصاف قضاوت کنیم . سردار هاشمی پور انتخاب اکثریت قاطع قشر جوان شهرستانهای چهارگانه بوده است . جوانانی که از فرط بی منتهای محرومیت و عدم وجود کمترین امکانات و امتیازات شهرستانهای چهارگانه دست در دست هم و با یک حرکت عظیم و خودجوش تنها ناجی ولایات محروم و مظلوم خود را انتخاب گزینه سردار هاشمی پور دانستند .
به حق " قریب به ده سال است که از میان آن همه کرسی نشین سیاسی و دانشگاهی تنها نامی که بر گوش مردمان محروم کهگیلویه بزرگ این فلسطین گمشده در جغرافیای ایران معنای واقعی مبارزه با محرومیت را طنین انداز میکرد نام کسی نبود جز سردار حاج عدل هاشمی پور .
این روزها ، کاسبان گذشته انتخابات که فصل فربهی اشان پایان پذیرفته و در تمامی ادوار انتخابات فقط به دنبال جایگاه شخصی خود بوده اند اگر به عقب برگردند و کارنامه خود و اربابانشان را ببیند تا اطلاع ثانوی و فرا رسیدن فصل آزمون" مدیریت نوپای سردار هاشمی پور نباید بر خود حق نقد و انتقاد از سردار هاشمی پور را بدهند و به جای کمک به رفع محرومیت شدید از حوزه انتخابیه به دنبال تشنج و جوسازی رسانه ای باشند و از کاه کوه بسازند .
شایان ذکر است که نه شخص سردار هاشمی پور و نه نیروهای جوانش وقت پاسخگویی به سفسطه و مغلطه های رسانه ای کاسبان داغ دیده را ندارند .
سید مصطفی علیپور نژاد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
یکی نیس اینو به خودتون بگه والا
کیا کاسب بودن و کاسبی پیشه ی کیا بود؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار