استاندار خراسان جنوبی شب گذشته شماری از فرمانداران و بخشداران خراسان جنوبی را برکنار و مدیران جدید را معرفی کرد.
کد خبر: ۲۶۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳ 18 July 2016
به گزارش افکارنیوز، به دنبال تغییر ناگهانی استاندار خراسان جنوبی که در کمتر از یک ماه گذشته به وقوع پیوست؛ استاندار جدید شب گذشته در اقدام فوری شماری از فرمانداران و بخشداران خراسان جنوبی را برکنار و احکام جدیدی صادر کرد.
‌استاندار خراسان جنوبی در این اقدام حکم سه فرماندار شهرستان‌های مختلف و پنج بخشدار را صادر کرد.
بر اساس این گزارش علیرضا فاطمی بخشدار مرکزی شهرستان خوسف با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف، حسین اسماعیلی معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان فردوس با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فردوس و حسین مرادی معاون فرمانداری بشرویه با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بشرویه منصوب شدند.
همچنین در احکامی جداگانه از سوی استاندار خراسان جنوبی، سلمان شبانی به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان فردوس، محمدحسین نخعی به عنوان سرپرست بخشداری سده از توابع شهرستان قاینات، غلامرضا اسماعیل‌زاده به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان طبس، محمدرضا سالاری به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان سربیشه و محمدعلی شیردل به عنوان سرپرست بخشداری دستگردان از توابع شهرستان طبس منصوب شدند.
در این احکام ابراز امیدواری شده است؛ بتوانند با توکل به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشند.
به دنبال قرار گرفتن این خبر روی سایت استانداری خراسان جنوبی مردم استان که هنوز از انتصاب ناگهانی استاندار ناراضی بودند، امروز نیز با ارسال پیام‌هایی در شبکه‌های مجازی واکنش نشان دادند.
نماینده مردم طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی نیز که در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان جنوبی این تغییر ناگهانی استاندار را نشأت گرفته از تصمیماتی خلق‌الساعه دانست؛ امروز نیز به دنبال برکناری دسته‌جمعی فرمانداران، در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های استان اظهار داشت: متاسفانه دولت و وزارت کشور در این زمینه اهمیتی به نمایندگان مردم و رای آنها نمی‌دهند چون اگر به رأی مردم اهمیت می‌دادند برخوردشان با این موضوعات غیر از این بود.
محمدرضا امیرحسنخانی معتقد است دولت با این وضعیت نمره قبولی در مردم‌سالاری نمی‌گیرد.
آنچه از انتصابات اخیر بر می‌آید این است که رویه جدیدی که دولت در انتصابات مدیران استانی و شهرستانی پیش گرفته، خلاف شعار اعتدال‌گرایانه است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشتاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
چه طور وقتی احمدی نژاد همه پرسنل ادارات حتی آبدارجی را هم عوض میکرد!! کسی حیکش در نمی آند ولی الان با هر تعغیری از در دیوار خانه و پایگاهای دلواپسان نگرانی می بارد؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار