دیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، توسعه صنعت در خاتم را ضروری خواند و از اجرای ناحیه صنعتی دوم در هرات خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 18 July 2016
به گزارش تابناک یزد، سید مسعود عظیمی در نشست با فرماندار خاتم و صنعتگران و تولید کنندگان این شهرستان افزود: منطقه هرات در زمینه صنعت یک شهر نوپایی است و نیاز به زمان طولانی دارد تا مشکلات آنها رفع شود.

وی بر حضور صنفهای تولیدی در شهرکهای صنعتی تاکید و اظهار کرد: شرکت شهرکهای استان یزد مقدماتی را فراهم آورده که واحدهای صنفی- تولیدی بتوانند در شهرکها مستقر شده و بخشی از ناحیه صنعتی هرات و مروست برای استقرار در این واحدها را آماده سازی کرده است.
وی اظهار کرد: امید داریم با اجرای این طرح برخی از مشکلات شهری رفع و ارتقاء سطح صنعت را در این شهرستان به دنبال داشته باشد.
وی یادآور شد: توسعه ناحیه صنعتی در منطقه مروست در دستور کار قرار گرفته که با پیگیری های فرماندار خاتم امید داریم تا شاهد افزایش توسعه این ناحیه باشیم.
وی از آغاز مقدمات ساخت ناحیه دوم صنعتی هرات خبر داد و خاطرنشان کرد: زمین مورد نیاز این طرح اختصاص یافته است و به زودی شاهد اجرای آن در هرات و افزایش خدمات صنعتی در این شهر خواهیم بود.
زاده رحمانی فرماندار خاتم نیز در این نشست ضمن بیان اهمیت نشست فعالان بخش خصوصی با مسئولان بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان به مباحث صنعتی نیز ورود نموده است از این رو ضرورت دارد نشست فعالان بخش صنعت و معدن با مسئولان استانی به طور مرتب برگزار و در خصوص رفع مسائل و مشکلات این بخش، هم اندیشی و تبادل نظر شود.
در این نشست که با حضور کارآفرینان و صنعت گران برگزار شد مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان در بخش های آب، برق و گاز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تا یک ماه آینده این مشکلات مرتفع شود.
خاتم با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار