نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: با همکاری حوزه علمیه قزوین و آموزش و پرورش باید برای سالم سازی فضای مجازی و جلوگیری از آسیب های این عرصه اقدام کرد.
کد خبر: ۲۶۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 14 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته استانی همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه علمیه استان قزوین که در دفتر امام‌جمعه قزوین برگزار شد اظهار کرد:باید دانش آموزان علاقه‌مند به فعالیت در مساجد و نماز جمعه شناسایی شده و زمینه فعالیت آنها در مساجد و نمازهای جمعه فراهم شود.

وی گفت: هیچ مدرسه‌ای نیست که دانش آموزان آن به نماز جماعت و فعالیت در مساجد علاقه‌مند نباشندامابرای استفاده از ظرفیت دانش آموزان و فعال شدن بیشتر آنها در حوزه‌های دینی، لازم است تلاش بیشتری صورت بگیرد.

امام ‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امروز برای با نشاط شدن نمازهای جماعت و جمعه، نیازمند حضور بیشتر جوانان دراین عرصه مهم و تأثیرگذار هستیم و یکی از راهکارهای تحقق این هدف، استفاده از ظرفیت مدارس است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر سالم‌سازی فضای مجازی، بیان کرد: باید با جدیت در مقابل عوامل مخربِ فضای مجازی ایستاد و اجازه نداد تا جوانان ما تحت تأثیر این فضا به انحراف کشیده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت  ‌الله عبدالکریم عابدینی عصر پنجشنبه در جلسه کمیته استانی همکاری‌ آموزش و پرورش و حوزه علمیه استان قزوین که در دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام ‌جمعه قزوین برگزار شد اظهارداشت: باید دانش آموزان علاقه‌مند به فعالیت در مساجد و نماز جمعه شناسایی شده و زمینه فعالیت آنها در مساجد و نمازهای جمعه فراهم شود.

وی با تشریح ظرفیت‌های حوزه علمیه برای همکاری گسترده با آموزش و پرورش گفت: به هر میزان تعامل و همکاری حوزه علمیه با آموزش و پرورش بیشتر شود می توان از ظرفیت های این دو نهاد برای اجرای طرح های فرهنگی بیشتر استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآورشد:  ارتباط حوزه با آموزش و پرورش به افزایش اطلاعات طلبه ها هم کمک می کند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در همه مدارس استان بستر خوبی برای اقامه نماز جماعت و فعالیت در مساجد فراهم شده اما اگر از ظرفیت حوزه علمیه هم استفاده شود می توان به موفقیت های مطلوب تری دست یافت.

امام ‌جمعه قزوین اضافه کرد: امروز ایجاد نشاط در نمازهای جماعت و جمعه، نیازمند حضور بیشتر جوانان در این عرصه مهم و تأثیرگذار است و یکی از راهکارهای تحقق این هدف، استفاده از ظرفیت مدارس است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر سالم ‌سازی فضای مجازی، بیان کرد: باید با جدیت در مقابل عوامل مخربِ فضای مجازی ایستاد و اجازه نداد تا جوانان ما تحت تأثیر این فضا به انحراف کشیده شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار