در ششمین جلسه ستاد تسهیلات استان قزوین ضمن بررسی مشکلات هشت واحد تولیدی برای رفع آنها اقدام لازم صورت گرفت.
کد خبر: ۲۶۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 14 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، ششمین جلسه ستاد تسهیل استان برای بررسی مشکلات هشت واحد تولیدی فعال اقتصادی ظهر پنجشنبه در سالن جلسات استانداری قزوین به ریاست عباسعلی درافشانی معاون اقتصادی استانداری و با حضور علی پر زحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، حسین زکی زاده مدیرکل امور اقتصادی استانداری قزوین تشکیل شد.

عباسعلی درافشانی در این جلسه گفت: با همکاری مدیران دستگاههای اجرایی تلاش می کنیم موانع پیش روی تولیدکنندگان را برداریم و حداکثر همکاری را با کارآفرینان خواهیم داشت و با تاکید استاندار اجازه نخواهیم داد ناهماهنگی ها به صنعت و کشاورزی ما آسیب برساند.

وی افزود: خوشبختانه با تشکیل ستاد تسهیل گامهای موثری برای حل مشکلات تولیدکنندگان برداشته شده و مصوبات خوبی برای روان سازی فعالیتها و تعامل بیشتر بانکها با تولیدکنندگان اجرایی کرده است.

علی پر زحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین هم با اشاره به نقش ستاد تسهیل در پیگیری مشکل تولیدکنندگان اظهارداشت: از زمان تشکیل این ستاد تاکنون ۷۷ جلسه فرعی و شش جلسه اصلی در استان تشکیل شده است.

وی بیان کرد: در این جلسات تاکنون ۲۳۳ مصوبه تصویب شده که بیش از ۹۰ درصد آنها به مرحله اجرا درآمده است.

پرزحمت تصریح کرد:درحل مشکلات تولیدکنندگان قاطع و جدی هستیم و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد و با استفاده از اختیارات قانونی و بسته های تشویقی و حمایتی دولت در مسیر حل مشکلات صنعتگران گام برمی داریم.

در این نشست مدیران هشت واحد تولید شیر و فرآورده های لبنی، مواد غذایی، قطعات یکبار مصرف، دستمال کاغذی، تولید قطعات  پلاستیکی خواستار رفع مشکلات خود در زمینه های پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش، استمهال بدهی بانکی، تقسیط بدهی، تامین آب، ترخیص تجهیزات فنی از گمرکات کشورشدند که پس از طرح موضوع با تقاضای تولیدکنندگان موافقت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار