کد خبر: ۲۶۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۵ 14 July 2016
دراتفاقی عجیب در شهرستان گچساران مادر بزرگ هایی که برسرماندن پیش نوه خود دربیمارستان به تفاهم نرسیدند ،حادثه ای را رقم زدند که منجر به کشته شدن پدربزرگ کم شانسی شد که خودش دراین جادثه جان باخت وهر دو فرزندش نیز درمراقبت های ویژه بیمارستان نیاز به پرستاری دارند.
بر اساس این گزارش ماجرا از این قرار است که یک زن باردار به همراه شوهرش برای متولد شدن فرزندشان به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه می کنند و مادر باردار بستری و پس از مدتی فرزند وی متولد می شود.
مادر زن و مادر شوهر بر سر اینکه کدام یک شب را پیش مادر و فرزند تازه متولد شده بمانند جر و بحث می کنند و در این بین خواهر زن زائو از راه می رسد و وارد ماجرا می شود.
در ادامه یکی از خانم ها با برادر زن زائو تماس می گیرد و ماجرا را برای وی شرح می دهد و پس از آن نیز برادر زن با همراه داشتن کارد آشپزخانه خود را به بیمارستان شهید رجایی می رساند.
بر اساس این گزارش جوان عصبانی که کارد با خود به همراه داشت به طرف پدر نوزاد هجوم می آورد که در این بین پدر بزرگ نوزاد برای وساطت وارد ماجرا می شود اما توسط جوان خشمگین با ضربات کارد آشپزخانه از پای در آمد و به قتل رسید.
پدر نوزاد و برادرش به یاری مقتول می شتابند که هر دو از سوی قاتل با کارد زخمی می شوند و هم اینک نیز در بخش آی. سی. یو بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری هستند.
به گزارش خبرنگار راک نیوز از گچساران ، هر دومجروح این حادثه با توجه بهبود شرایط جمی به بخش داخلی بیمارستان انتقال یافتند.
قاتل پس از این ماجرا متواری می شود،درحالیکه سایت محلی صبح زاگرس درخبری مدعی شده بود که قاتل شب گذشته با مراجعه به نیروی انتظامی گچساران خود را معرفی و در بازداشت به سر می برد، اما یک مقام انتظامی در گفتگو با خبرنگار راک نیوز درگچساران ،معرفی قاتل به نیروی انتظامی را تا این لحظه تکذیب نمود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
این هم مقصر دکتران تیتر بزنید که دکتر ها نیامدند پا درمیانی کنند ....
گچسارانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
طبق خبرات بدست آمده نیروی انتظامی یک ساعت بعدواردصحنه جرم شد این نشانه بی مسئولیتی و ضعف شدید نیروی انتظامی است متاسفم برای سایتای خبری که گفتن نیروی انتظامی دقایقی بعدواردصحنه جرم شدن همچنین درحال ارتکاب جرم ازسوی(ا-و )دربیمارستان حراصتی های شهیدرجایی گچساران درحال تماشای درگیری شدید بودن وهیچ گونه واکنشی ازخودشان نداده که متاسفانه باعث به قتل رسیدن مرد51ساله ای شد ازمسئولین خواهان رسیدگی هستیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار