رئيس كميسيون امر‌به‌معروف و نهي‌از‌منكر شوراي اسلامي مشهد خواستار شد:
رئيس كميسيون امر به معروف و نهي از منكر شوراي اسلامي شهر مشهد خواستار پيگيري و مطالبه اجراي قانون عفاف و حجاب از سوي رسانه‌ها مانند جريان حقوق‌هاي نجومي، شد.
کد خبر: ۲۵۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 10 July 2016
حجت‌الاسلام و المسلمين علي اصغر لطفي صبح امروز در گفتگوي اختصاصي با تابناك رضوي، با تاكيد بر لزوم رعايت قانون عفاف و حجاب از سوي كليه دستگاههاي دولتي و خصوصي، اظهار كرد: امروزه دشمن از عفاف و حجاب بهانه‌اي براي براندازي اصل نظام ساخته است.
وي با اشاره به آمار نگران كننده طلاق در مشهد، افزود: دشمن از طريق متلاشي كردن خانواده‌ها درصدد تصرف فرهنگ كشور است و همگان بايد بدانند اگر كانون خانواده به خطر افتاد ديگر نمي‌شود آن را كنترل كرد.
عضو شوراي اسلامي شهر مشهد با گلايه از كم‌كاري دستگاه‌هاي دولتي در حوزه عفاف و حجاب، گفت: قانون عفاف و حجاب ما را موظف به فعاليت در اين حوزه كرده است؛ براي مثال 10 بند اين قانون مربوط به شهرداري است و يكي از دغدغه‌هاي چهارساله بنده نيز اجراي صحيح همين 10 بند بوده كه متاسفانه هنوز نتوانستيم حتي يك بند از اين قانون را عملياتي كنيم.
رئيس كميسيون نظارت شوراي اسلامي شهر مشهد با اشاره به شعارگرايي دستگاه‌هاي مختلف درباره بحث عفاف و حجاب، گفت: ارشاد، نيروي انتظامي، شهرداري، صدا و سيما، همه و همه در قبال موضوع عفاف و حجاب وظيفه دارند، اما متاسفانه فقط حرف مي‌زنند و شعار مي‌دهند و كار درخوری انجام نمي‌دهند.
وي در پايان عنوان كرد: رسانه‌ها بايد مانند جريان حقوق‌هاي نجومي، مسئله عفاف و حجاب را نيز بطور جدي پيگيري و مطالبه كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار