ریيس هیات مدیره پدیده شاندیز:
رییس هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز گفت: سهامداران ميتوانند نقش تعیین کننده و کلیدی را در حمایت از قیمت سهام ایفا كنند.
کد خبر: ۲۵۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 08 July 2016
به گزارش تابناک رضوی، مهندس احمد نوروزی با اشاره به اینکه ما به عنوان هیات مدیره تلاش می کنیم که موافقت بانک ها و بورس را جلب کنیم، خاطرنشان کرد: تاکنون با بانک ها و اشخاص حقوقی مختلفی برای تامین منابع لازم و ایجاد کنسرسیومی برای سرمایه گذاری در پروژه مذاکره شده است.
وی با اشاره به اینکه این پروژه پتانسل  بسيار خوبی برای موفقیت دارد و ما در جهت اجرایی شدن این پروژه تلاش می کنیم، یادآور شد: ستاد تدبیر تاکید دارد به منظور تثبیت قیمت سهام تحت نظارت بورس عمل کنیم تا مشکلات گذشته اتفاق نیفتد و قیمت سازی و یا سو استفاده صورت نگیرد.
عضو هیات مدیره پدیده شاندیز ادامه داد: باید در خصوص ارزش سهام و آینده خوب پروژه، اطلاع رسانی درستی به مردم صورت گیرد، همچنین سهامداران باید بدانند در این جریان حاضر به فروش سهامشان با  قیمت پايين نشوند.
وی عنوان کرد: اگر سهام به صورت یکباره برای فروش عرضه شود قیمت سهم هر شركت، هر چند قوي كه باشد، افت شديد به دنبال خواهد داشت، ولی این افت قیمت در یک بازه زمانی است. ما با شرکت های مختلفی مذاکره کردیم تا بتوانیم خریدارانی پیدا کنیم که  افت قیمت سهام كمتر شود.
نوروزی در رابطه با اعلام حمایت برخی سهامداران بزرگ برای نفروختن سهام پروژه بعد از ازاد شدن مقل و انتقال، عنوان کرد: حرف اول را عموم سهامداران می زنند، اگر آنها عرضه شان را به تاخیر بیندازند و سریع وارد فضای فروش سهم نشوند قیمت سهام تغییر خواهد کرد، چرا که در این امر بازار عرضه و تقاضا حاکم است، به طور مثال بسیاری از شرکت ها به دلیل مدیریت صاحبان سهم، قیمت سهام را بالا نگه می دارند اما در مقابل گاهی سهام به رغم ارزش ذاتی و واقعی، به دلیل عرضه غیر اصولی از ارزش سهام  کاسته می شود.
رییس هیات مدیره پدیده شاندیز یادآور شد: هیات مدیره قیمت سهام را به ستاد تدبیر اعلام کرده و ستاد تدبیر هم بعد ازتصمیم گیری نهایی قیمت سهام را تایید خواهد کرد. قیمت سهام بعد از تایید ستاد تدبیر توسط مدیر عامل شرکت به زودی به مردم اطلاع داده می شود. شاید یکی از دلایل تاخیر در اعلام قیمت سهام آن باشد که ستاد تدبیر درصدد ایجاد بستری به منظور ايجاد بازار خريد و فروش سهام تحت نظارت بورس و اجرای مطلوب پروژه است از این رو ما سعی کردیم با اشخاص حقیقی و حقوقی زيادي وارد مذاکره شده و در خصوص ارزشمندی سهام و پروژه هاي پديده شانديز توضیحات لازم به آنان ارائه شود.
عضو هیات مدیره پدیده شاندیز تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 80 درصد از سهام پدیده از آن مردم است و مابقی سهام هم فعلا بعنوان سهام ذخيره براي ريسك هاي احتمالي نگهداري و در نهايت در خصوص سهام باقيمانده ستاد تدبیر و قاضي محترم پرونده تصمیم گیری خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: پدیده بزرگ ترین شرکت سهامی عام و مردمی است و دولت هم در چارچوب اقتصاد مقاومتی از سرمایه های خرد تجمیع شده این شرکت، حمایت خواهد کرد، چرا که حمایت ازاین شرکت در راستای ایجاد تولید و اشتغال است.
نوروزی ادامه داد: دولت وظیفه خود می داند که از حقوق 136 هزار سهامدار حمایت کند، همچنان که حمایت و پشتیبانی خودش را در این موضوع بارها در رسانه ها اعلام کرده است.
رییس هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز تصریح کرد: نمایندگان مجلس به عنوان نماینده مردم در نهاد قانون گذاری، حامی و پشتیبان این مجموعه بوده و خواهند بود. جايی که نیاز باشد نمایندگان محترم بعنوان حامي حقوق مردم  ورود پیدا می کنند و به عنوان مثال، نمایندگان می توانند از تشکیل کنسرسیوم تحت نظارت بانک ها برای تامین تامین منابع و از خرید و ايجاد بازار  سهام تحت نظارت سازمان بورس حمایت کنند. حل مشكلات  136 هزار نفر سهامدار پديده و ايجاد رونق در مجموعه پديده حمایت و پشتیبانی نمایندگان محترم را می طلبد تا پروژه اجرایی شود.
نوروزی ادامه داد: پدیده پروژه ای استثنائی و یک مجموعه کامل و جامع است، از این رو می تواند به روزهای اوج گذشته اش برگردد.
وی افزود: طبیعتا این کار سخت و زمان بر است ولی این پروژه پتانسیل فوق العاده ای دارد، این پتانسیل را باید احیا کرد، مشروط به آن که  بستر لازم برای این اقدامات فراهم شود که این مساله مقداری به زمان نیاز دارد. این پروژه با این بزرگی و با این مشکلات، برای حل مسائلش به زمان نیاز دارد.
وی افزود: با شهرداری و با دستگاه های دیگر اجرایی صحبت کردیم تا حق و حقوق شان را محاسبه و مشخص کنیم و با گرفتن مجوزهای لازم بتوانيم با تامين منابع و يا جلب مشاركت بخش خصوصي پروژه ها را فعال و از بخش هاي تكميل شده بهره برداري كنيم.
نوروزی سیاست اصلی را جلب اعتماد مردم به عنوان مالکان اصلی پروژه برای همراهی در تکمیل پروژه عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار