تابناک کهگیلویه وبویراحمد
تعدادی از پروژه‌ها سالیان سال زخمی شده و به دلایل مختلف پیشرفت نداشته است تمامی این پروژه‌ها شناسایی شده و برای فعال شدن آن‌ها برنامه دارم.
کد خبر: ۲۵۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 06 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،همانطور که از قبل اعلام شده بود عدل هاشمی با حضور در میان نمازگزاران عید فطر در دهدشت به ارائه گزارش کار خود پرداخت.
به نظر می رسد عدل هاشمی با خود عهد بسته که برخلاف برخی نمایندگان ،شفافیت کامل را سرلوحه کار خود قرار دهد و بیشتر به موضوعات و پروژه های عام المنفعه بپردازد نه کارهایی که برای افراد خاص آنچه در دوره های گذشته نمایندگان مرسوم بود بپردازد.
امروز عدل هاشمی کارها و پروژه های تعریفی خود را به سمع شهروندان دهدشتی رساند.
عدل هاشمی‌پور در میان نمازگزاران دهدشتی از جنگ تمام عیار دشمنان نظام  برای فلج کردن نظام گفت و افزود :مجلس و دولت عزم جدی برای  حل مشکلات مردم دارند.

به نقل از فارس،هاشمی افزود:دشمن از راه اقتصاد برای به بن بست کشاندن نظام ما وارد شده و اگر همه کارگزاران نظام تدبیری اتخاذ نکنند این وضعیت خطرناک است.

وی تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از جنگ اقتصادی دانست و گفت: همه موظف‌اند امکانات خود را در اختیار سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قرار دهند.

هاشمی‌پور با بیان اینکه به وعده‌های انتخاباتی خود جامه عمل می‌پوشانم تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف نقشه راهی ترسیم کرده و اقداماتی را در کوتاه مدت،بلند مدت و میان مدت برای خود تعریف کردم.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان افزود: تعدادی از پروژه‌ها سالیان سال زخمی شده و به دلایل مختلف پیشرفت نداشته است تمامی این پروژه‌ها شناسایی شده و برای فعال شدن آن‌ها برنامه دارم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس تصریح کرد: یکسری پروژه‌های دیگری نیز برای توسعه شهرستان باید کلید بخورد؛پروژه‌هایی که در جهت اشتغالزایی و رونق اقتصاد شهرستان باشد.

هاشمی‌پور با بیان اینکه گزارش عملکرد خود را هر 6 ماه یکبار به اطلاع مردم حوزه انتخابیه خواهم رساند افزود: هر جا نیاز بود با صداقت و شجاعت باید از مردم عذرخواهی کنیم و هر جا مشکلی پیدا کردیم باید مردم را در جریان قرار دهیم.

وی به تشریح اقدامات انجام شده در بررسی و تسریع در پیشرفت پروژه‌های راکد اشاره و با بیان اینکه جاده پاتاوه به دهدشت بعد از دو سال تعطیلی با همکاری قرارگاه خاتم فعال شده است افزود:دستگاه‌های مکانیزه این پروژه که در زمان تعطیلی از استان خارج شده بود برگشت داده و 200 تا 300 نفر بعد از دو سال در این پروژه مشغول به کار شدند.

هاشمی‌پور تسریع در عملیات جاده‌های شهرستان از قبیل محور سوق و چرام به دهدشت،رفع موانع شهرک‌های صنعتی،رفع مشکلات پروژه‌های مهم پتروشیمی،سیمان سپو و پیگیری احداث سدها را از جمله نقشه راه خود برشمرد و گفت: بخشی از این کارها طی مدت اخیر انجام شده و به نتیجه مطلوب هم رسیده است.

نماینده کهگیلویه بزرگ از تغییر کارفرمای سد بالیاب خبر داد و گفت:این سد که در حوزه خوزستان و با نام سیدون 2 مجوز گرفته بود دیروز به بالیاب تغییر نام داده و هم‌چنین پیمانکار این پروژه تغییر پیدا کرد.

وی افزود: سه میلیارد و 600 میلیون متر مکعب آب از رودخانه‌های مارون و خیرآباد از منطقه ما عبور می‌کند و تنها 100 میلیون متر مکعب از آب این سدها در بخش کشاورزی و شرب منطقه ما استفاده می‌شود این در حالی است که مطابق قانون وزارت 200 میلیون متر مکعب از آب این سدها باید به ما تخصیص داده شود.

هاشمی‌پور با اشاره به اقدامات مداخله جویانه در احداث سد مارون 2 گفت: کسانی که دیروز مداخله می‌کردند امروز هم کارشناسی نشده مطالبی را به وزارت نیرو منعکس می‌کنند تا جلوی احداث این سد گرفته شود.

وی تصریح کرد: احداث سد مارون 2 می‌تواند صحرای سوق، چنگلوا، کلاچو و دشت چرام را به طور کامل آبیاری کند.

این مسؤول با بیان اینکه رودخانه مارون نه تنها تاکنون سودی برای شهرستان نداشته بلکه جوانان بسیاری خود غرق کرده است افزود: اگر احداث این سد انجام نشود وزیر نیرو را به مجلس خواهم کشاند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ازتراب علیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
دیگه عادتت شده هرماهی دوسه بار بیای بگی فلان میکنم وبهمان میکنم. ماهم دیگه برامون عادی شده وعده هات .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار