مدیر عامل بهره ‌برداری قطار شهری مشهد گفت: به منظور سهولت در جابجایی نمازگزاران ساعات سرویس دهی قطار شهری مشهد در روز عید فطر افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۲۵۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 04 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، قاسم طاهری با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به همشهریان و سرعت بخشیدن به حضور نمازگزاران در روز عید فطر در حرم مطهر، در این روز سرویس‌دهی قطار شهری یک ساعت زودتر و در ساعت شش صبح آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: فاصله زمانی این سرویس‌دهی بستگی به تقاضای سفر دارد اما طبق مطالعات انجام شده، در حال حاضر این سرفاصله زمانی در صبح به پنج دقیقه کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با اشاره به انجام جابه‌جایی روزانه ۱۳۰ هزار نفر در روز به‌طور میانگین گفت: در روزهای تعطیل تعداد مسافران جابه‌جا شده به حدود ۵۰ هزار نفر می‌رسد و پیش بینی ما این است که این تعداد به ۸۰ هزار نفر افزایش پیدا کند.

طاهری با اشاره به فعالیت این شرکت در سنوات گذشته خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ششمین سال است که تجربه کاری در ماه مبارک رمضان را داریم، سعی ما براین است که خدمت‌رسانی به زائران در خور شأن زائران و مجاوران علی ابن موسی الرضا (ع) باشد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار