کد خبر: ۲۵۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 02 July 2016


نائب رئیس اول اتاق اصناف البرز با بیان اینکه در مورد وحدت رویه شهرداریهای مناطق درباره عوارض صنفی نگرانی وجود دارد، گفت: شهرداری عوارض صنفی را در تمام مناطق کرج یکسان اجرا کند.

بهروز حصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به ساماندهی دستفروشان منطقه حصارک و المهدی، اظهار داشت: در هفته جاری جلسه‌ای با قائم مقام شهردار در رابطه با بحث عوارض صنفی برگزار شده است.

نائب رئیس اول اتاق اصناف البرز با بیان اینکه در مورد وحدت رویه شهرداریهای مناطق نگرانی وجود دارد، افزود: شهرداری هر منطقه به صورت سلیقه‌ای نظر خود را در مورد عوارض صنفی اعمال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه درباره ارسال نامه‌ای به مناطق شهرداری برای عملکرد یکسان در مورد عوارض صنفی اتفاق نظر شده است، گفت: طرح ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه در حال حاضر شروع شده است.

حصاری با بیان اینکه این طرح با همکاری بازرسی اصناف و همکاری اتحادیه‌ها اجرایی می‌شود، افزود: در حال حاضر تمام شهر یک مرتبه در ارتباط با واحدهای صنفی فاقد مجوز و پروانه رصد می‌شود که این طرح به سبب تخلفات در حوزه فروش اقلام ممنوعه در برخی از واحدها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار