کد خبر: ۲۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 20 April 2015

در هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، فولاد ایران در دیداری خارج از خانه برای زنده نگه داشتن امید خود به صعود، به مصاف السد قطر می‌رود.

فولادی‌ها در حالی در این هفته از مسابقات رو در روی السدقطر قرار می‌گیرند که از چهار دیدار گذشته خود تنها به سه امتیاز دست پیدا کرده‌اند و در حال حاضر در قعر جدول گروه C جای دارند.

شکست 2 بر صفر شاگردان اسکوچیچ در هفته چهارم این مسابقات برابر الهلال عربستان کار آن‌ها را برای صعود تا حدودی سخت کرد و اکنون تنها روزنه امید فولادی‌ها برای صعود به مرحله بعد، کسب امتیاز در دیدار خارج از خانه برابر السدقطر است.

 الهلال عربستان و السد قطر تیم‌های اول و دوم گروه C هر دو با 7 امتیاز برای صعود رقابت می‌کنند و فولاد با سه امتیاز در رده چهارم قرار دارد. اگر فولاد این هفته از السد شکست بخورد، باید از بازی‌ها خداحافظی کند. در صورت تساوی این تیم برابر حریف قطری نیز باید نتیجه دیدار الهلال و لوکوموتیو تاشکند را بررسی کنیم؛ در صورتی که الهلال از حریفش امتیاز بگیرد – که اصلا دور از انتظار نیست – فولاد با تساوی برابر السد نیز از بازی‌ها حذف می‌شود.

فولادی‌ها برخلاف لیگ قهرمانان آسیا، این هفته‌ها در لیگ برتر ایران خوش درخشیده‌اند و با کسب پیروزی مقابل نفت‌تهران و نفت‌مسجدسلیمان، خود را در جمع مدعیان قهرمانی حفظ کرده‌اند و در حالی فردا (سه‌شنبه) به مصاف السدقطر می‌روند که به گفته سرمربی کروات این تیم اگرچه خسته‌اند ولی با پیروزی‌‌های هفته‌های اخیر در لیگ ایران، از اعتماد به نفس لازم برخوردار هستند.

تیم فولادخوزستان در هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 روز سه‌شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه) میهمان السدقطر است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار