کد خبر: ۲۵۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 29 June 2016


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از واگذاری زمین در ۲ شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی در استان به متقاضیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، جهانگیر شاهمرادی در جلسه با مدیران و کارکنان این شرکت اظهار داشت: ارائه بیشترین و بهترین خدمات به سرمایه‌گذاران را مهمترین وظیفه خود می‌دانیم و در این مسیر باید با انجام مناسب امور سرمایه‌گذاران، بالاترین سطح رضایت‌مندی آنان را فراهم کنیم.

وی افزود: واگذاری زمین به سرمایه‌گذارانی که قصد ایجاد اشتغال را دارند باید در کمترین زمان ممکن صورت گرفته و این اقدام بدون بروکراسی اداری انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز بیان کرد: تسریع در امور سرمایه‌گذاران و شفاف‌سازی در واگذاری زمین را دو ماموریت مهم این شرکت است.

شاهمرادی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با آنان مهمترین وظیفه تمامی کارکنان شهرک‌های صنعتی البرز است، گفت: صنعتگران و سرمایه‌گذاران ولی‌نعمتان ما محسوب می‌شوند و فعالیت آن‌ها در عرصه‌های صنعت، تولید و اشتغالزایی کاری جهادی و مقدس است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: شهرک‌های صنعتی مهمترین بستر برای تحقق اقتصاد مقاومتی است و اقدام و عمل جدی ما برای جذب سرمایه‌گذاران و ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها و نیز تقویت و حمایت از صنایع مستقر می‌تواند در تحقق شعار سال بسیار موثر باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه هم‌اکنون واگذاری زمین در 2 شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی استان انجام می‌شود، گفت: تکمیل زیرساخت‌ها و توجه به کیفی‌سازی در شهرک‌های صنعتی بعنوان راهبرد مهم بوده که نیاز است مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار