کد خبر: ۲۵۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷ 25 June 2016
دادستان گچساران گفت: با پیگیری دادستانی و دادگستری گچساران و استان، 13 نفر مخل نظم عمومی شناخته شدند که به زودی با اجرای حکم صادر شده باید از گچساران تبعید شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حبیب‌ غلامپور بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به برخی اقدامات قوه قضائیه در گچساران اظهار کرد: دادگستری گچساران در راستای تأمین امنیت اجتماعی افراد اقدامات زیادی را طی سال گذشته انجام داده است.

وی با تأکید بر لزوم حفظ امنیت و نظم اجتماعی در جامعه گفت: دستگاه قضایی گچساران در این خصوص با مخلان نظم و قانون با رعایت قانون و مقررات برخوردهای سخت و شدیدی اعمال کرده است.

غلامپور تصریح کرد: در این راستا 13 نفر با پیگیری دادستانی، دادگستری گچساران و استان مخل نظم عمومی شناخته شدند که به زودی با اجرای حکم صادر شده باید از گچساران تبعید شوند.

دادستان گچساران در ادامه با اشاره به رسیدگی به پرونده اختلاس در شهرداری دو‌گنبدان و شرکت نفت گچساران عنوان کرد: این پرونده‌ها از پرونده‌های حساس و جنجالی گچساران بوده که دستگاه قضایی بدون هرگونه اغماضی با رعایت حقوق شهروندی متهمان آن را پیگیری و دنبال می‌کند.

غلامپور با اشاره به عرضه قلیان در برخی سفره‌های سنتی از پیگیری و برخورد قاطع دستگاه قضایی با همکاری دیگر نهادهای مربوطه سخن گفت.

وی با اشاره به اهمیت آب و حیاتی بودن این نعمت مهم در گچساران افزود: در این خصوص دستورات خوبی در راستای مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز صادر شد.

غلامپور ادامه داد: طی سال گذشته حدود 15 حلقه چاه غیرمجاز با حکم دستگاه قضایی مسدود شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار