سرپرست معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: تأسیسات شرکت آب و فاضلاب در اهواز و کانال انتقال آب طرح آبرسانی غدیر به طور همزمان و اتفاقی دچار مشکل شدند و این موضوع باعث شد تا مردم با قطعی و افت فشار آب مواجه شوند که این مشکل با همکاری این دو سازمان به خوبی مدیریت و حل شد.
کد خبر: ۲۵۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 25 June 2016
صادق حقیقی پور با بیان این‌که آب به تصفیه خانه شماره 2 اهواز رسیده و دیگر مشکل قطعی در مناطق تحت پوشش این تصفیه خانه وجود ندارد، اظهار کرد: تعمیرات طرح آبرسانی غدیر صبح روز گذشته به اتمام رسید و با آغاز به کار پمپ‌ها، تا بعدازظهر امروز مشکل افت فشار آب برخی مناطق نیز حل می‌شود.

وی افزود: تلاش‌های همزمان همکارانمان در شرکت آبفای اهواز و سازمان آب و برق خوزستان باعث شد تا مشکل به وجود آمده در 24 ساعت حل شود و پمپ‌ها پس از تعمیرات از دیروز صبح آغاز به کار کردند.

حقیقی پور تصریح کرد: به دلیل این‌که شبکه به مدت چند روز خالی و طول خطوط انتقال آب طولانی است، در برخی از مناطق شاهد افت فشار هستیم که این مشکل نیز به‌زودی حل می‌شود و این مشکل در مناطقی دیده می‌شود که فاصله آن‌ها با تصفیه خانه نسبت به دیگر مناطق بیشتر است.

وی عنوان کرد: مشکل به وجود آمده در شبکه آبرسانی غدیر و تعمیرات آن در 24 ساعت حل شد اما به دلیل طولانی بودن کانال انتقال آب تا بعدازظهر امروز یا نهایتا فردا شاهد حل شدن مشکل افت فشار در تمام مناطق خواهیم بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار