مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرا رسیدن لیالی پرفضیلت قدر از برگزاری مراسم این شب‌ها به صورت ویژه در بقاع متبرکه این استان و نوای دلنشین قاری برجسته مصری در شب‌های قدر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 25 June 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اوقاف اجرای برنامه‌های مناسب در مناسبت‌های مختلف در بقاع متبرکه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ارتباط مردم استان با بقاع متبرکه را در سطحی خوب بیان کرد و گفت: ما باید با استفاده از این ظرفیت جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی استفاده کنیم.

وی در ادامه به فرا رسیدن لیالی پر فضیلت قدر اشاره کرد و گفت: اداره اوقاف و امور خیریه استان مراسم ویژه‌ای جهت هر چه باشکوه‌تر بودن این شب‌ها در بقاع متبرکه دارد.

این مسؤول از دعوت و حضور قاری برجسته بین‌المللی در استان خبر داد و اذعان کرد: شب‌های قدر امسال با حضور عادل‌الباز، قاری برجسته مصری در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

جنتی‌پور تصریح کرد: این قاری طبق برنامه‌ریزی انجام شده در پنج شهر، یاسوج، باشت، لنده، بهمئی و کهگیلویه حضور یافته و در شب‌های قدر به قرائت قرآن خواهد پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار