تابناک کهگیلویه و بویراحمد
دکترسید موسی خادمی در شورای اداری استان، افزود: دولت تدبیر و امید در شرایطی دولت را به دست گرفت که تورم 40درصد و نرخ رشد اقتصادی منهای هفت درصد بود و این به معنای واقی یعنی ورشکستگی دولت.
کد خبر: ۲۵۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹ 23 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،امروز شورای اداری استان در حالی برگزار شد که فضای سنگینی از تبلیغات منفی بر علیه دولت تدبیر امید به لطف شبکه های اجتماعی در دور افتاده ترین نقاط استان، حاکم است و همین تبلیغات باعث شد تا سید موسی خادمی در این جلسه به شدت از دولت روحانی دفاع کند و با همان شدت هم به دولت قبل یعنی دولت احمدی نژاد حمله کند.
خادمی در این نشست دولت را به زمین سوخته ای تشبیه کرد که سال 92 تحویل روحانی وکابینه اش داده شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنانش دولت تدبیر و امید را یکی از مظلوم ترین دولت ها در طول عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست وگفت: آنچه این دولت در سال 92تحویل گرفت به لحاظ مالی سرزمین سوخته بود.
وفتی کاسه صبر استاندار لبریز می شود!/تخریبگران دولت تدبیر و امید نانجیبانه برخورد می کنند
دکترسید موسی خادمی در شورای اداری استان، افزود: دولت تدبیر و امید در شرایطی دولت را به دست گرفت که تورم 40درصد و نرخ رشد اقتصادی منهای هفت درصد بود و این به معنای واقی یعنی ورشکستگی دولت.
خادمی در دفاع از دولت حسن روحانی گفت: دولت یازدهم در یک رویداد تاریخی توانست تورم را یک رقمی و به کمتر از 10 درصد برساند و این اقدام انجام شده و تحول بزرگی در کشور است.
استاندار مخالفان دولت تدبیر و امید را تخریبگرانی دانست که نانجیبانه برخورد می کنند اما دولت یازدهم را دولتی نجیب دانست که روحیه تخریبگری ندارد و این امر با آرمان های این دولت سازگاری و سنخیتی هم ندارد.
خادمی در ادامه با ارائه آماری مقایسه ای از درآمد دولت های دهم و یازدهم گفت:برخی یادشان رفته است که درآمد کشور از محل فروش نفت در سال90 معادل 113میلیارد دلار، سال 91، 50میلیارد، 92معادل 41میلیارد دلار، 93به 30میلیارد دلار و در سال 94به 23میلیارد دلار رسید،اما با مقایسه عملکردها تفاوت قابل توجهی در ارائه خدمات خواهیم دید.
استاندار تصریح کرد:بی ثباتی در بازار ارز که منجر به بی نظمی های فاحش فعالیت های اقتصادی در کشور شده بود،وجود تحریم های ظالمانه،دوقطبی شدید در جامعه و کم رنگ شدن اعتماد اجتماعی ودامن زدن به اختلاف های عمیق از دیگر معضلات و مشکلات تحمیلی در زمان شروع بکار این دولت بود.
وفتی کاسه صبر استاندار لبریز می شود!/تخریبگران دولت تدبیر و امید نانجیبانه برخورد می کنند
استاندار در ادامه صحبت های خود در خصوص مباحث روز مربوط به حقوق ها توضیح داد: امروز می بینیم در شرایطی که در برخی از ساختارها به دلیل نوع مدیریتی که حاکم است و تابع قانون و مقرارت و آئین نامه هائی که می باشد و از آنجا که شرکت ها،بیمه ها و بانکها تابع قوانین و مقررات خاص خود هستند و معمولا از فیلتر دولت عبور نمی کنند، چند مورد خاص تخلف در وضعیت حقوقی آنها ایجاد شده، حجم عظیمی از تخریب ها علیه دولت به راه افتاده است.
خادمی ادامه داد: عمده ودرصد بسیار بالای مدیران شاکله دولت اصلا در این بحث قرار نمیگیرند و با این حال دولت باجدیت به دنبال اصلاح و درپی اقدام لازم دراین خصوص است.
استاندار افزود:این در حالی است،مسائل مهمی مانند حل معضل بزرگ سیاست خارجی نادیده گرفته می شود و در مورد آن هیچ صحبتی وبحثی به میان نمی آید.
استاندار یادآور شد:زدودن روح بی اعتمادی و ایجاد نشاط و امید در کشور از دیگر دستاوردها در رفتارهای اعتدالی،عقلایی و برنامه محور دولت یازدهم بوده است که حرفی از آن زده نمی شود.
خادمی یادآور شد:این مسئله فراموش شد که در دوران پر پولی باشرایطی 113 میلیارد دلار درآمد فروش نفت کشور در یک سال، اما عملا پروژه های بزرگ این استان متوقف بود، همچنین مشکلات زیاد مالی با استخدام های غیرقانونی و مسئله یارانه ها نیز دولت یازدهم را در شرایط سخت مالی قرار داده بود.
استاندار گفت: برخی ها عادت کرده اند به تخریبگری، سیاه نمایی و به کلیه مدیران حمله کنند، اما دولت با تدبیر و صبور است و بداخلاقی در قاموس آن جایی ندارد.
خادمی با بیان اینکه، اعداد و ارقامی که مدیران در خصوص اقدامات و عملکرد ارائه و منتشر خواهند نمود، قطعا عملکردها را مشخص می سازد و هر چند براین باوریم و تلاش می کنیم که بیشتر و بهتر باید کار کرد و معتقدیم می توان کار کرد.
استاندار گفت: این به این معنا نیست که ما ضعف نداریم، اما بر این اندیشه ایم با تلاش بیشتر، نظارت جدی تری، پیگیری مستمر، کار و فعالیت همیشگی آن هم با مطالعه، برنامه ریزی و اولویت بندی بر مشکلات فائق خواهیم آمد.
خادمی به مدیران تاکید کرد: کار مردم به دست کسی داده می شود که جوابگوی مردم بوده و مدیران و مسئولین باید در مقابل مردم، مافوق خود و اصحاب رسانه پاسخگو باشند.
استاندار با بیان اینکه، دولت ها جز جلب رضایت مردم، تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه به مردم کاری ندارند، افزود: مردم ما آگاهند و با توضیحات مسائل مشکلات را درک و قبول می کنند.
خادمی تاکید کرد: مسئولین باید تلاش کنند مردم از اداره راضی بیرون بروند و با روی گشاده آنچه در توان دارند، باید انجام دهند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
آقای خادمی شما که ادعا می کنید این دولت چهار برابر دولت قبل نفت صادر میکند یارانه ها را هم که حذف کردید آب و برق و گاز و مخابرات راهم که بیش از 30 درصد افزایش داده اید هیچگونه وامی هم که مردم و جوانان نمی دهید پس اینهمه پول را دارید چکار میکنید ؟ قطعا" آنرا به حقوق های خود افزوده اید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار