مسئول روابط عمومی اداره دامپزشکی گچساران گفت: شش هزار و 554 کیلوگرم مواد خام دامی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان کشف و معدوم شده است.
کد خبر: ۲۵۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 23 June 2016
مقداد نظری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک هزارو 599 مورد بازرسی در این مدت از فروشگاه های عرضه مواد غذایی شهرستان گچساران انجام شد.
وی بیان کرد: 162 مرکز عرضه فرآورده های خام دامی شامل سردخانه ها، قصابی، کبابی، غذا بیرون بر، ماهی فروشی، هتل، رستوران و مرغ فروشی در شهرستان گچساران وجود دارد.
نظری با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مواد خام دامی معدوم شده در گچساران را گوشت قرمز، ماهی و مرغ بسته بندی تشکیل می دهد، عنوان کرد: مردم این شهرستان هنگام خرید فرآورده های خام دامی به تاریخ انقضای آن توجه کنند.
نظری تصریح کرد: 352 هزار قطعه طیور در سه ماه نخست امسال در این شهرستان علیه انواع بیماری ها واکسینه شده است.
وی بیان کرد: 190 هزار و 708 قطعه طیور امسال در کشتارگاه های این شهرستان ذبح شد.
مسئول روابط عمومی اداره دامپزشکی گچساران گفت: 322 هزار و 378 راس دام سبک و سنگین امسال از سوی اکیپ های دامپزشکی این شهرستان علیه بیماری آبله، شاربن و تب برفکی واکسینه شده است.
نظری ابراز داشت: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر عرضه فرآورده های خام دامی گچساران با همکاری تیم های بازرسی شبکه دامپزشکی این شهرستان در حال اجراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار