در سه ماهه نیمه نخست امسال صورت گرفت
رئیس اداره ثبت اسناد واملاک گچساران و باشت گفت: این اداره 12 میلیارد و 971 میلیون ریال از مطالبات بانک های این شهرستان ها را در سه ماهه نیمه نخست امسال وصول کرده است.
کد خبر: ۲۵۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 22 June 2016
امیر حسین اسلامی در گفت و گو با  تابناک کهگیلویه وبویراحمد، اظهارداشت: وصول این مطالبات پس از صدور احکام قضایی با شناسایی املاک بدهکاران بانکی صورت گرفته است.
وی بیان کرد: این اداره با صدور احکام قضایی املاک بدهکاران را شناسایی کرده و در صورتی که آنان نتوانند بدهی خود را در موعد مقرر پرداخت کنند املاک آنان به قیمت روز فروخته و بدهی آنان پرداخت می کند.
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گچساران و باشت گفت: شش هزار و859 فقره انواع اسناد رسمی در دفاتر اسناد رسمی این شهرستان ها امسال صادر شده است.
اسلامی افزود: اسناد رسمی شامل انواع بیع ،صلح ،وکالت نامه ،اجاره ،تقسیم نامه ،گواهی امضا ، متفرقه و سایر اسناد تنظیمی است.
وی بیان کرد: در حال حاضر16دفتر اسناد رسمی و پنج دفتر رسمی ازدواج و طلاق زیر نظر اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان فعالیت می کنند.
اسلامی ابراز کرد: 629فقره ازدواج دائم و100 فقره طلاق در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق گچساران و سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق ثبت شده است.

رئیس اداره ثبت اسناد واملاک گچساران و باشت گفت: دو هزا ر و 100 سند مالکیت تک برگ در این شهرستان امسال صادر و تحویل مالکان شده است.
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گچساران افزود : به همین منظور در اجرای سیاست های کلان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص فراخوان سراسری و با توجه به اتمام مهلت اعتبار اسناد و مالکیت دفترچه ای(منگوله دار) و تبدیل آنها به اسناد مالکیت کاداستری(تک برگ) از متقاضیان و همشهریان گچسارانی دعوت بعمل می آید با مراجعه به اداره ثبت اسناد و با ارائه مدارک و مستندات نسبت به تعویض اسناد قدیمی اقدام نمایند تا در هنگام ضرورت(زمان نقل و انتقال در دفاتر اسناد رسمی یا ترهین و بازداشت) با موانع ومشکلات پیش رو مواجهه نشوند.
وی مزایای صدور سند مالکیت تک برگ را کاهش احتمال جعل سند ، داشتن هولوگرام امنیتی ، درج مشخصات مالک و ملک ، مکانیزه شدن صدور سند ، جلوگیری از اختلافات حدودی و مرزی ، سهولت در نقل و انتقالات،و بالا بردن سرعت و دقت عمل در نحوه صدور مالکیت تک برگ برشمرد .
وی افزود: در برنامه پنج ساله پنجم توسعه تمام سندهای قدیمی تعویض و به جای آن، سندهای کادستری صادر خواهد شد.
گزارش خبر:سميرا نصاري
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار