در گفتگو با تابناک عنوان شد
رئیس مجمع امور صنفی گچساران اظهار داشت : اصناف و بازاریان این شهرستان در سه ماه نخست امسال 711 میلیون و 295 هزار ریال جریمه نقدی شدند.
کد خبر: ۲۵۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 22 June 2016
سید ناصر حسینی با اشاره به مجموعه عملکرد اتاق اصناف شهرستان در سال‌جاری، اظهار کرد: بازرسی از صنوف مختلف شهرستان در راستای جلوگیری از تخلفات و عرضه هرچه بهتر کالا به شهروندان در حوزه بازار از اولویت‌های مهم اتاق اصناف شهرستان در سال‌جاری است.
سید ناصر حسینی در گفت و گو با تابناک کهگیلویه وبویراحمد، افزود: سه هزار و 800 بازرسی در طرح ویژه کنترل بازار و حسن انجام کار اصناف از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان انجام شده است.
حسینی با بیان اینکه بازرسان اصناف شهرستان جهت آسایش خاطر عمومی شهروندان مکرر و به طور ویژه با انجام بازرسی از صنوف، تخلفاتی چون کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور و ...را کنترل می‌کنند، از تشکیل اکیپ‌های نظارتی متشکل از دستگاه‌های مرتبط جهت ایجاد ثبات در بازار کالا و خدمات شهرستان خبر داد.
وی بیان کرد: 139 نفر متخلف بازاری در این طرح شناسایی و با تکمیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
حسینی ابراز کرد: درج نشدن قیمت، کم فروشی، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تداخل صنفی و امتناع از عرضه کالا از جمله این تخلف ها بوده است.
وی تعداد تماس های مردمی با تلفن 124 این شهرستان در سه ماه نخست امسال را70 مورد اعلام کرد.
وی بیشترین تخلفات بازار گچساران را در زمینه كم فروشی و عدم درج فاکتور و قیمت خواند و خواستار همکاری مردم شهرستان در راستای شناسایی تخلفات این حوزه شد و گفت: شهروندان باید در صورت مشاهده مواردی چون گرانفروشی، کم‎فروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا، تقلب و هرگونه تخلفاتی از این قبیل، به شماره تلفن 124 یا اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع دهند.
وی هدف از اجرای این طرح های نظارتی را برخورد ویژه با محتکران و گرانفروشان اعلام کرد.
رئیس مجمع امور صنفی گچساران گفت: طرح نظارت بر سیستم عرضه و تقاضا در بازار مرکز این شهرستان در طول سال بطور جدی و مستمر ادامه دارد.
وی بیان کرد:بیش از پنج هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال در گچساران وجود دارد و 500 واحد صنفی در این شهرستان به دلیل رکود حاکم بر فضای کسب و کار غیرفعال است. حسيني در پايان نسبت به حساسیت‌های ایجاد شده توسط مسئولان شهرستان نسبت به وضعیت تالارهای این شهرستان اشاره کرد و افزود: اتاق اصناف شهرستان بر وضعیت تالارهای گچساران به ویژه در زمینه تفکیک جنسیتی آن‌ها نظارت‌های خود را آغاز کرده است و در همين زمينه در روزهاي آينده جلسه اي را با آنها خواهيم داشت .
گزارش:سميرا نصاري 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار