با مخاطبان
با این وجود انتصاب محمود شافعی فوتبالیست دهه ۷۰ کشور سوالات برای قاطبه مردم بهمراه داشته که برای پیدان کردن پاسخ آنان باید منتظر ماند و دید بازخورد این انتصاب در سالهای آینده چه خواهد بود..
کد خبر: ۲۴۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 22 June 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
حکم عجیب نماینده کهگیلویه بزرگ برای یک ورزشکار غیر بومی

این روزها درحالی که نمایندگان مجلس دهم ازطریق اقدامات متنوعی ازجمله برگزاری جلسات، اعلام سوال وتذکر به وزرا ومسئولین کشوری جهت حل فصل مشکلات ومصایب حوزه انتخابیه خودهستند،نماینده کهگیلویه بزرگ بجای پیگیری وعده های انتخاباتی،حل معضل بیکاری جوانان وسرسامان دادن به پروژه های نیمه تمام و راکد منطقه، درحال انتخاب مشاورینی برای خود می باشد ، مشاورینی که تاکنون بین نمایندگان مجلس به این صورتی مرسوم نبوده است و ضرورتی هم برای اعلام آنها از طریق رسانه های خبری نیست.
علی الحال عدل هاشمی پور در اولین مرحله از انتخاب مشاورین یک فوتبالیست قدیمی و فاقدهرگونه تجربه، تخصص و تعهد و از همه مهمتر غیر بومی را بعنوان مشاور خود در امور ورزش کهگیلویه بزرگ منصوب نموده است که این مهم مورد بهت و تعجب صاحب نظران‌،کارشناسان و از همه مهمتر ورزشکاران قرار گرفته که چطور امکان دارد با وجود این همه نیروی انسانی متخصص و متعهد می بایست یک ورزشکار غیر بومی بعنوان مشاور ورزشی عدل هاشمی پور انتخاب شود.
با اینکه این انتصاب حق نماینده می باشد ولی برای تنویر افکار عمومی بهتر است مشخص گردد این انتصاب ازکجا نشأت می گیرد و چه رابطه ی خاصی در پشت این انتصاب است؟
نماینده ای که در تمام محافل، همایش ها، متینگ ها و تجمعات انتخاباتی خود توجه به نیروی انسانی منطقه که یکی از سرمایه های بی بدیل کهگیلویه بزرگ در سراسر کشور می باشد را شعار و ملاک خود قرار داده بود، پس با چه ادله ای یک ورزشکار غیر بومی را بر ورزشکاران بومی باصلاحیت ترجیح داده است،پس این انتصاب با شعارهای انتخاباتی ایشان مبنی بر (( توجه ویژه به نیروی انسانی)) مغایرت محض دارد که می توان نتیجه گرفت این انتصاب یک انتصاب تحمیلی به عدل هاشمی پور از سوی عده ای خاص می باشد.افرادی که منافع، امیال و اهداف شخصی خود بر اهداف ورزشی جوانان منطقه ارجح تر می دانند.
بهرحال انتصاب مشاور ورزشی برای نماینده جهت رفع مشکلات ورزشی کهگیلویه بزرگ را به فال نیک می گیریم لیکن وجود بیش از ده ها نفر از اساتید دانشگاهی رشته تربیت بدنی، بیش از صدها فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی از دانشگاه های مطرح کشور وباز از همه مهمتر بیش از صدها ورزشکار و مدال آور مسابقات ملی و بین المللی در سطح منطقه ،انتصاب یک فوتبالیست غیر بومی که دارای پرونده های قضایی نیز می باشد غیر قابل توجیه نموده که می توان این انتصاب را از عدم اشرافیت و آشنایی کامل عدل هاشمی پور به مؤلفه ی ورزش در زمینه های ورزش قهرمانی، همگانی، ورزش آقایان و بانوان، دارا بودن استعدادها و نخبگان بیشمار ورزشی در سطح منطقه دانست، زیرا ما تا اسماعیل دژه ها در کهگیلویه بزرگ داریم چرا باید ورزشکاران غیر بومی بعنوان مشاور انتصاب بشوند.
با این وجود انتصاب محمود شافعی فوتبالیست دهه ۷۰ کشور سوالات برای قاطبه مردم بهمراه داشته که برای پیدان کردن پاسخ آنان باید منتظر ماند و دید بازخورد این انتصاب در سالهای آینده چه خواهد بود..
آیا انتصاب مشاور ورزشی غیر بومی فرداروز به مشاورین غیر بومی دیگر نیز تعمیم داده می شود؟
پس شعار(( توجه به نیروی انسانی منطقه ))نماینده کهگیلویه را چه شده است که امروز ما باید شاهد انتصاب مشاور غیر بومی باشیم؟
چرا باید ورزشکاری خارج از منطقه بعنوان مشاور وکیل مردم منطقه ای انتخاب شود که حتی یکبار آن شخص منطقه مسئولیت کار خود را ندیده است و اصلا هیچ گونه آشنایی با فرهنگ منطقه و جوانان نداشته است؟
آیا این مشاوره دادن فقط در پایتخت می باشد یا سرکشی مداوم از اماکن و فعالیت های ورزشی و کمک های لازم را نیز شامل می شود؟
هزینه های مالی، حق و حقوق این مشاور از چه طریقی تأمین می گردد یا ایشان جهت رضای خدا مشاوره خواهند داد؟
اگر قرار بر انتصاب مشاور ورزشی غیر بومی بوده، چرا ورزشکاران مطرح و نام آشنای انتخاب نگردیده که دارای نفوذ بالا و رابطه ای قوی در دستگاه ورزش کشور باشند.
دست آخر این انتخاب می تواند پاشنه آشیلی برای عدل هاشمی پور در نزد ورزشکاران منطقه باشد و بهتر است منبعد اتاق های فکر ایشان تدابیر بهتر وکارسازتری بخرج داده و مشاوره های مفیدتری به نماینده ارائه بدهند.

با احترام ــــــــــ عماد عزیزیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار