کار قابل تقدیر در لنده
در این جلسه اعلام شد، کسانی که از میزان پاسخگویی مسئولان قانع نشده اند می توانند از طریق سامانه ارتباطی مدیران کل استان در دفتر پست بانک لنده و یا سامانه سامد پیگیری های لازم را جهت رسیدن به حقوق خود اقدام نمایند.
کد خبر: ۲۴۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 22 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در اقدامی ارزشمند و در راستای تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی و به مناسبت سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و روز اطلاع رسانی، فرماندار و مسئولان شهرستان لنده در دیداری چهره به چهره با مردم با هدف برقراری ارتباط مستقیم  مردم با مسئولین در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرلنده ،حضور پیدا کردند.
در این دیدار چهره به چهره مردم شهرستان لنده ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند به بیان مشکلات شهری و روستایی و عشایری خود در این شهرستان پرداخته و مسئولان دستگاه های مربوطه با حضور در پشت تریبون پاسخگویی سئوالات مردم بودند.
در این برنامه همه مسئولان شهرستان لنده حضور داشته و اداره به اداره به سئوالات پاسخ داده شد.
در این جلسه اعلام شد، کسانی که از میزان پاسخگویی مسئولان قانع نشده اند می توانند از طریق سامانه ارتباطی مدیران کل استان در دفتر پست بانک لنده و یا سامانه سامد پیگیری های لازم را جهت رسیدن به حقوق خود اقدام نمایند.
این اقدام ارزشمند در راستای اقدام و عمل مسئولان در جواب گویی به مردم شهرستان به مدت سه ساعت در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزارشد.
دیدار چهره به چهره مسئولین شهرستان لنده با مردم/ظاهرا مردم مشکلی ندارند!
ظاهرا مردم مشکلی ندارند!
محمد مرادی فرماندار شهرستان لنده در دیدار چهره به چهره با مردم این شهرستان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهارکرد: یکی از مهمترین کارهایی که درجهت تحقق شعار سال با هدف رضایت مندی مردم صورت گرفته است دیدار چهره به چهره با مردم به جهت تسهیل در بیان مشکلات و آگاهی بیشتر آنان با خدمات و عملکرد ادارات است.
وی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم و رفع نیازمندی آنان از مهمترین اقداماتی است که در جهت تحقق شعار سال در حال برگزاری است.
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: بیشتر مشکلات ما در سطح شهرستان در حوزه راه و شهرسازی است و امیدواریم با اجرای عملیات راه سازی محور تراب به دهدشت و احداث پل تراب شاهد حل مشکلات اساسی مردم در حوزه راه و شهرسازی باشیم.
 
وی تاکید کرد: پیمانکار پروژه تراب بیش از بیست میلیارد ریال مطالبات دارد که علی رغم همه کمبودات اعتباری شاهد ساخت پایه های اساسی پل تراب به دهدشت هستیم که امیدواریم تا پایان سال ۱۳۹۵عملیات اجرایی آن به پایان برسد.
 
مرادی اظهارکرد: نقشه و طرح مطالعاتی جاده لنده به خوزستان از طریق کوه رش قیام به پایان رسیده است و با احداث این جاده و آغاز عملیات اکتشاف معدن فسفات قیام شاهد اتصال محور خوزستان به لنده و لنده به پاتاوه باشیم.
 
این مقام مسئول تاکید کرد: در راستای اجرای طرح های عمرانی در روستاها عملیات زیرسازی بیش از پنج روستای شهرستان لنده به طور کامل صورت گرفت که در صورت تامین قیر آسفالت خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، خوشبختانه بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده با اجرای طرح های مختلف خودکفایی را به ثمر رسانید که جای تقدیر دارد.
 
فرماندار شهرستان لنده گفت: رسیدگی به کارهای قضایی، مباحث فرهنگی، توسعه فضای سبز، افزایش سرانه فضای سبز، استقلال ادارات از مهمترین اقداماتی است که در راستای توسعه کمی و کیفی شهرستان صورت گرفته است.
مرادی اظهارکرد: سهم شهرستان لنده از اعتبارات استانی ناچیز است و جوابگوی نیاز شهرستان نیست ولی علی رغم همین سهم ناچیز توانستیم کارهای خوبی در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان لنده برداریم.
دیدار چهره به چهره مسئولین شهرستان لنده با مردم/ظاهرا مردم مشکلی ندارند!
محمد مرادی در خصوص عدم استقبال مردم از این نشست گفت:وظیفه خود دانستیم تا در جلسه ای با حضور مردم و مسولان به سوالات و دغدغه های مردم گوش داده و پاسخ لازم را ارائه نماییم اما علیرغم اطلاع رسانی از طریق نماز جمعه و رسانه ها استقبال خوبی نشد و ظاهرا مردم مشکلی ندارند! البته درب فرمانداری به روی مردم باز است و همواره در خدمت مردم خواهیم بود.

در ادامه تعدای از افراد مشکلات شهری و روستایی را مطرح نمودند که اهم مشکلات مربوطه به شرح زیر است:

قطعی مکرر آب شهر لنده-مشکلات جاده لنده به دهدشت-مستقل نبودن بعضی از ادارات شهرستان-نبود بیمارستان و پزشک متخصص ثابت-خاکی بودن بعضی از کوچه ها و خیابانهای شهر-کانال سیل بند شمال لنده-ضعیف بودن برق این شهرستان-مشکلات آب و جاده عشایر کوه سیاه-مشکلات خیابانهای شهرک سراسیاب و.....
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار