کد خبر: ۲۴۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 22 June 2016
گریه و زاری مادری که به همراه فرزندش در خیابان شهیدبلادیان گچساران از درد به خود می نالید و اشک از چشمانش جاری شده بود که سبب آن، نداشتن هزینه درمان بود،از این نمونه مادران در کوچه ها و خیابان های اصلی دیار بام نفت ایران بسیار دیده می شود.
به گزارش آفتاب جنوب،عبدالله نادری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران در یادداشتی نوشت:قریب به ۱۰۸۰روز از عمر دولت یازدهم و وعده حل مشکلات اقتصادی در صد روز می گذرد.اما همچنان مشکلات اقتصادی،فقر،فاصله طبقاتی،اشرافیگری و تبعیضات ظالمانه قشر مستضعف جامعه را آزار می دهد.
گریه و زاری مادری که به همراه فرزندش در خیابان شهیدبلادیان گچساران از درد به خود می نالید و اشک از چشمانش جاری شده بود که سبب آن، نداشتن هزینه درمان بود،از این نمونه مادران در کوچه ها و خیابان های اصلی این شهر بسیار دیده می شود.
و تنها کمی آنطرف تر کارگرانی که هر روز چشم خود را به اتومبیل های رهگذران دوخته تا شاید قرعه سوار شدن به نامشان افتاده، فرجی شود و اندک روزی حلالی بر سر سفره خانواده خود ببرند.و نیزرانندگانی که در آمدو رفت هایشان با مسافران خود از مشکلات اقتصادی می نالند و مسافران نیز با آنان ابراز همدردی می کنند. اینها فقط گوشه ای از مشکلات مستضعفین شهری است که بام نفتی ایران لقب گرفته و به تعبیری یکی از ثروتمندترین و غنی ترین شهرهای ایران است وبه راستی چه کسی مقصر است؟؟؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار