ايستگاه هاي آخر ليگ برتر؛
سخنان اسکوچیچ بیانگر این است که تیم نفت مسجدسلیمان در برابر فولاد خوزستان به خوبی ظاهر شده و از همه توان خود برای کسب 3 امتیاز بازی استفاده کرد. نفت مسجدسلیمان که در بازی با تیم هم استانی خود، خوب درخشید و با اینکه موقعیت‌های خوبی نصیبش شده بود نتوانست بیشتر از 2 گل وارد دروازه حریف کند و شکست را پذیرفت
کد خبر: ۲۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 19 April 2015
نخستین بازی تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر، شهرآورد فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان بود که با حضور بیش از 4 هزار تماشاگر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.

در این بازی که 3 بر 2 به سود فولاد خوزستان به پایان رسید شاگردان دراگان اسکوچیچ و بهروز مکوندی در یک رقابت نزدیک در هوای غبارآلود اهواز با هم دیدار کردند.

به گزارش تابناک خوزستان، در این دیدار در دقیقه 5 آلويز نانگ، در دقیقه 11 بازی دوباره محمد قاضي و در دقیقه 79 آلويز نانگ برای فولاد خوزستان گلزنی کردند و در دقیقه 29 الکساندر پاشنکو و در دقیقه 82 حمید بوحمدان 2 گل نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساندند.

نفت مسجدسلیمان در برابر فولاد به خوبی ظاهر شد
هر چند نفت مسجدسلیمان برای کسب 3 امتیاز بازی به اهواز آمده بود ولی با دریافت 3 گل نتیجه را واگذار کرد و نتوانست از سد پولادین فولادی‌ها عبور کند.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی نظراتش را اینگونه بیان می‌کند که بعد از به ثمر رساندن دو گل بازیکنان بازی را‌‌ رها کردند و تیم حریف به ما فشار وارد کرد.
وی با بیان اینکه این نخستین بازی خانگی ما است که تیم حریف به ما فشار وارد می‌کند، می‌گوید: نفت مسجدسلیمان ما را تحت فشار قرار داد اما خوشبختانه بازی را بردیم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به سفرهای خارجی و داخلی این تیم در هفته‌های گذشته عنوان می‌کند: بازی‌های سختی در برابر استقلال تهران، الهلال عربستان و نفت تهران را سپری کردیم و فشار این بازی بازیکنان را کامل خسته کرد.

سخنان اسکوچیچ بیانگر این است که تیم نفت مسجدسلیمان در برابر فولاد خوزستان به خوبی ظاهر شده و از همه توان خود برای کسب 3 امتیاز بازی استفاده کرد.
نفت مسجدسلیمان که در بازی با تیم هم استانی خود، خوب درخشید و با اینکه موقعیت‌های خوبی نصیبش شده بود نتوانست بیشتر از 2 گل وارد دروازه حریف کند و شکست را پذیرفت.

بهتر از فولاد عمل کردیم اما توپ‌ها وارد دروازه حریف نشد
در این بازی مهاجم نفت مسجدسلیمان یعنی حمید بوحمدان، دو موقعیت خوب را یکی در دقیقه 16 و دیگری در دقایق پایانی از دست داد و توپ‌هایش وارد دروازه تیم حریف نشد.

بهروز مکوندی، سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان نیز در پایان بازی با بیان اینکه اگر نفت سقوط کرد علت آن گل نزدن مهاجمان است، می‌افزاید: مهم‌ترین عامل شکست در این بازی کافی نبودن تجربه بازیکنان ما و تجربه بازیکنان فولاد بود، فولاد تیم پر مهره و با تجربه‌ای است اما بهتر از فولادی‌ها کار کردیم و فقط به دلیل گل نزدن مهاجمان شکست خوردیم.

وی ادامه می‌دهد: پس از جدایی مهاجم خارجی به دلیل مشکلات مالی مشکل گلزنی در تیم بروز کرد و این در هفته‌های گذشته بر روند کاری ما تأثیر گذاشت، ما به دلیل غیبت مدافعان تیم از یک هافبک در این پست استفاده کردیم، به همین دلیل فولادی‌ها از آن ‌‌نهایت استفاده را بردند و در 10 دقیقه 2 بار دروازه ما را باز کردند.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان بیان می‌کند: ما در نیمه دوم خیلی بهتر از فولاد عمل کردیم اما توپ‌های ما وارد دروازه حریف نشد و در ‌‌نهایت مجبور به تحمل شکست دیگری شدیم.

هر چند نفت مسجدسلیمان با تساوی راه‌آهن مقابل استقلال خوزستان به پائین جدول سقوط کرد ولی اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم شهرآورد این 2 تیم خوزستانی یکی از بهترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر بود و دو تیم در زمین بازی خوب ظاهر شدند.

فولاد خوزستان با کسب 3 امتیاز بازی با 2 پله صعود در جایگاه سوم جدول لیگ برتر ایستاد و در هفته بیست و ششم به جمع مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها پیوست ولی به دلیل تفاضل گل با تیم سپاهان در رده چهارم قرار گرفت.

در جایگاه دوازدهم می‌مانیم و سقوط نمی‌کنیم
دیگر تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر تیم فوتبال استقلال خوزستان است که در هفته بیست و ششم در شهر قدس تهران به مصاف راه‌آهن رفت که به نتیجه مساوی 2 بر 2 رضایت داد و با کسب یک امتیاز به خانه بازگشت، در این بازی در دقیقه 64 ميثم مجيدي و در دقیقه 67 مهدي مومني برای آبی‌پوشان خوزستانی گل زنی کردند.

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پس از مسابقه‌ می‌گوید: بازی خوبی بود و هر دو تیم برای بردن بازی کردند. نیمه اول تحت تاثیر بازی بودیم و استرس داشتیم اما نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشتیم و با تلاش بچه‌ها به گل رسیدیم.
وی ادامه می‌دهد: بعد از گل دوم روی کارهایی که در طول هفته تمرین کردیم و موضوعی که آنالیز کرده بودیم گل خوردیم و بازی مساوی شد، این مساوی به درد ما می‌خورد اما به درد راه‌آهن نمی‌خورد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره برنامه استقلال خوزستان برای بازی‌های آینده نیز بیان می‌کند: 26 هفته در رده دوازدهم هستیم و شاید در هفته‌های آینده شرایطمان بهتر شود و بالاتر بیایم اما در نهایت در همین‌جا می‌مانیم و سقوط نمی‌کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره داوری بازی نیز می‌گوید: داوری خوب بود و نظری ندارم، اگر هم اشتباهاتی بوده در جریان بازی بود و روی نتیجه بازی تاثیر نداشت.

حالا فولاد خوزستان در هفته هاي پاياني بدنبال قهرماني مجدد در ليگ برتر است و بازي هاي مهمي را در پيش دارد. اميدهاي فولاد اخيرا مقام قهرماني ليگ برتر را كسب كردند تا حالا تيم هاي پايه فولاد منتظر قهرماني بزرگترهايشان باشند.

نفت مسجدسليمان هم در گير و دار مشكلات مالي براي ماندن تلاش خواهد كرد و روزهاي سختي را تا پايان ليگ پيش رو دارد.

از طرفي وضعيت فولاد نوين در دسته يك هم وضعيت خوبي است و اين تيم در صدر جدول قرار دارد و اين اميدواري وجود دارد كه فولاد نوين هم به ليگ برتر صعود كند.

امیدواریم که تیم‌های خوزستانی در هفته‌های آتی لیگ برتر عملکرد بهتری از خود نشان دهند و چون سال گذشته شاهد قهرمانی فولاد خوزستان باشیم و استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان هم با کسب امتیازات لازم در رقابت‌های لیگ برتر باقی بمانند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار