رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: اکنون ۳۵ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان تعطیل بوده که ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در شهرستان گچساران جهت راه‌اندازی مجدد آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۴۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 21 June 2016
رضا شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران اظهار داشت: برطرف شدن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل شده در گچساران در اولویت صنعت، معدن و تجارت این شهرستان قرار دارد. ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در شهرستان گچساران جهت راه‌اندازی مجدد آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران خاطرنشان کرد: متأسفانه اکنون 35 واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان تعطیل بوده و 12 واحد تولیدی و صنعتی نیز نیمه فعال بوده است.

وی به تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی فعال در گچساران اشاره کرد و افزود: اکنون 27 واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان فعال است. رکود، عدم سرمایه در گردش و کمبود منابع مالی و معوقات و بدهی‌های بانکی از علل اصلی تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.

شریفی بیان کرد: برطرف شدن مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان نیازمند همکاری دستگاه‌ها بوده و بانک‌ها با ارائه تسهیلات می‌توانند به رونق واحدهای تولیدی در شهرستان کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار