اشتباه عجیب سایت مرکز پژوهش های مجلس
طبق گزارش درج شده بر روی این سایت کهگیلویه و بویر احمد تنها یک نماینده دارد و آن هم بزرگواری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس است.
کد خبر: ۲۴۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹ 20 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،امروز خبرهایی مبنی بر اشتباهی عجیب از سایت مرکز پژوهش های مجلس مخابره شد که در آن آدرس حوزه ی انتخابیه نمایندگان استان بعضا مخدوش و یا ناقص است.
در این سایت آنچه بسیار عجیب است نام حوزه و استان سه تن از نمایندگان استان است که بسیار مخدوش و بعضا ناقص است.
سایت استان در این خصوص نوشت: غلام محمد زارعی بعد از چهار سال نمایندگی، نماینده استان چهارمحال و بختیاری وشهرستان بویر احمد معرفی شده است.
این در حالی است که نه نام استان و نه نام حوزه انتخابیه به درستی ذکر نشده است.
نام غلامرضا تاجگردون به عنوان نماینده حوزه انتخابیه گچساران ، بدون نام استان و شهرستان باشت مطرح شده است.
طبق گزارش درج شده بر روی این سایت کهگیلویه و بویر احمد تنها یک نماینده دارد و آن هم بزرگواری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس است که با وجود همه سخنرانیهای عجیب و آن ماجرای چماق لری اگر نام استان وی را به اشتباه ذکر می کردند چیز عجیبی بود.
امیدواریم نمایندگان و مسوولان به این سوال پاسخ دهند که چرا در مرکز اینچنین ناشناخته مانده ایم.
آیا تاکنون نام کهگیلویه و بویراحمد به گوش بروزرسان این سایت نخورده است که بویراحمد را جز چهارمحال و بختیاری می داند و اگر اینچنین است باز هم کم کاری از ما بوده است که در مجلس بی سرو صدا رفته و برگشته ایم که هنوز کسانی نام استانمان را نشنیده اند.
آیا در کشور ،گچساران را جزیره ای جدا می دانند که به سبک متداول سایت، نام استان کنار آن ثبت نشده است و اگر اینچنین است حتما ما در فرهنگسازی اشتباهی مرتکب شده ایم که عده ای چنین برداشتی داشته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار