رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه با اشاره به راه اندازی هفت پایگاه سلامت در دهدشت مرکز این شهرستان گفت: این پایگاه ها به ارائه خدمات بهتر و ارتقا سلامت جامعه کمک می کند.
کد خبر: ۲۴۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 20 June 2016
سید هاشم طاعتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه های سلامت روزانه خدمات مختلفی از جمله تست فشارخون، قند خون، توزیع قرص آهن و آموزش به زنان باردار و مشاوره های پزشکی و درمانی به مراجعه کنندگان بصورت رایگان ارائه می دهند.
رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه راه اندازی این پایگاه ها را از خدمات خوب دولت تدبیر و امید در مناطق محروم ذکر کرد و گفت: این پایگاه ها در راستای طرح تحول نظام سلامت بوده است.
طاعتی با بیان اینکه در دولت تدبیرو امید شاخص های بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان افزایش چشمگیری داشته است افزود: طرح تحول نظام سلامت تحول شگرفی در زمینه بهداشت و درمان در مناطق محروم ایجاد کرده است.
رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت تلویزیون شهری جهت آموزش و پخش کلیپ های بهداشتی و درمانی در راستای ارتقا سطح بهداشتی شهرواندان دهدشتی در مقابله با انواع بیماری در مرکز شهر نصب و راه اندازی می شود.
وی گفت: این تلویزیون فول کالر تمام رنگ با هزینه ای بالغ بر 370 میلیون ریال در میدان مرکزی شهر دهدشت طی هفته جاری نصب خواهد شد.
وی اهداف این طرح را توانمند سازی مردم در راستای بهبود سلامت و آموزش سبک زندگی سالم، ارتقا بهداشت روانی جامعه و ارتقا سطح سواد سلامت مردم اعلام کرد.
طاعتی عنوان کرد: این سامانه بصورت شبانه روزی کلیپ های بهداشتی و درمانی، آموزش های تغذیه سالم و چگونگی مصرف مواد غذایی موثر را به نمایش می گذارد.
وی تصریح کرد: دیگر نهادها می توانند برای ارائه برنامه های فرهنگی و هنری از مزایای این طرح در مناسبت های مختلف استفاده کنند.
شهر دهدشت مرکز شهرستان 132 هزار نفری کهگیلویه نزدیک به 65 هزار نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار