مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران با بیان اینکه آمریکا با ۱۱ میلیون دلار مهم‌ترین مقصد فرش دستباف ایران بود، افزایش میزان صادرات فرش را ناشی از اجرا شدن برجام دانست.
کد خبر: ۲۴۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 19 June 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمدرضا عابد ظهر امروز در نشست با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به صادرات 40 میلیون دلاری فرش دستباف در دو ماهه نخست امسال اظهار داشت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 23 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه کشور آمریکا با 11 میلیون دلار مهم‌ترین مقصد فرش دستباف ایران بود، افزایش میزان صادرات فرش را ناشی از اجرا شدن برجام دانست.

مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران با اشاره به صادرات 100 میلیون دلاری فرش دست‌باف به کشور آمریکا در سال‌های گذشته گفت: پیش‌بینی شده امسال حدود 80 میلیون دلار فرش دست‌باف به این کشور صادر شود.

عابد یکی از مهم‌ترین محورهای اقتصاد مقاومتی را توسعه صادرات دانست و عنوان کرد: این هدف با فعالیت 24 نمایندگی و شعبه در سراسر کشور و پیش‌بینی تولید 20 هزار مترمربع فرش دستباف توسط شرکت سهامی فرش ایران در سال 95 و با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی محقق می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار