کلینیک پزشکی شهر سی سخت که چند ماهی از شروع بکار آن میگذرد رو به تعطیلی گذاشته است.
کد خبر: ۲۴۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 19 June 2016
به گزارش سفیر دنا اولین کلینیک تخصصی پزشکی شهر سی سخت که قرار بود محل مراجعه بیماران به پزشکان متخصص و عاملی برای رفاه و مانعی برای سفرهای متعدد بیماران و مردم به مرکز استان باشد رو به تعطیلی گذاشته است.
عدم حضور پزشکان در وقت مقرری که شبکه بهداشت و درمان برای حضور پزشکان اعلام کرده است موجب گلایه هایی از طرف مردم شده است.یکی از شهروندان در این باره ضمن تقدیر از استقرار کلینیک پزشکی در شهر گفت:با وجود این کلینیک دیگر نیازی به مراجعه به مرکز استان وجود نداشت ولی بی نظمی و اختلال در ساعات حضور پزشکان موجب شده تا مردم مجبور باشند مانند سابق از این به یاسوج سفر کنند.
این شهروند سی سختی با بیان اینکه بنده در حال حاضر بیش از سه بار و در ساعات از پیش اعلام شده به این کلینیک مراجعه کرده ام افزود:در هر سه بار اصلا کسی در کلینیک حضور نداشت و تنها برگه ای در درب بیرونی کلینیک قرار داشت که افرادی نام خود را جلوی پزشک مورد نظر مینوشتند و بعد از آن نیز خبری از پزشک نبود.
یکی دیگر از کسبه نزدیک این کلینیک نیز در همین باره گفت:افراد زیادی به این کلینیک مراجعه میکنند که وقتی با دربهای بسته مواجه میشوند تنها به نام نویسی در این برگه اکتفا میکنند.
در همین باره خبرنگار سفیر دنا در گفت و شنود با مدیر شبکه بهداشت و درمان علت برخی مسایل پیرامون این مرکز پزشکی را جویا شد که غلامحسین آراسته در این باره به خبرنگار سفیردنا گفت:این کلینیک در حضور چهار پزشک متخصص اطفال ،زنان ،داخلی و کلیه و مجاری ادراری از چند ماه گذشته جهت رفاه حال شهروندان شروع بکار کرده است.
وی با بیان اینکه پزشک متخصص اطفال و زنان به خاطر روزه بودنشان در ماه مبارک رمضان امکان حضور در شهر سی سخت را ندارد بیان کرد:پزشک داخلی و کلیه و مجاری ادراری طبق برنامه از پیش اعلام شده یعنی سه روز در هفته توسط پزشک داخلی و یک روز در هفته توسط پزشک کلیه و مجاری ادراری در مرکز بستر درمان سی سخت حضور می یابند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا افزود:متخصصین اطفال و زنان نیز از بعد از ماه مبارک رمضان به روال عادی ویزیت بیماران باز میگردند و تنها بیمارانی که نیاز به بستری شدن داشته باشند به مرکز استان اعزام خواهند شد.
آراسته ابراز کرد:برپایی این کلینیک برای رفاه حال مردم در سی سخت بوده چرا که به علت مراجعه کم بیماران صرفه اقتصادی برای پزشک معالج ندارد و به همین خاطر دانشگاه علوم پزشکی حق ماندگاری به این پزشکان پرداخت میکند تا کمبود ویزیت جبران شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار