کد خبر: ۲۴۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 18 June 2016
مالک کارخانه قند یاسوج گفت: این واحد تولیدی حدود ۵۲ میلیارد تومان بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، لهراسب باقری ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به مشکلات کارخانه قند یاسوج، اظهار داشت: تمام تلاش خود را بری رفع مشکلات این واحد تولیدی انجام می‌دهیم.

مالک جدید کارخانه قند یاسوج با اشاره به اینکه این کارخانه به مبلغ 92 میلیارد تومان از بانک تجارت خریداری شده است، عنوان کرد: این کارخانه از گذشته حدود 52 میلیارد تومان بدهی دارد که ما به عنوان خریدار جدید متعهد به پرداخت بدهی آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از دستگاه های اجرایی بدهی 30 سال پیش خود را در ابتدای راه‌اندازی مجدد این کارخانه طلب می‌کنند، ابراز کرد: انتظار می‌رود مسئولان کمی سعه صدر به خرج دهند تا در راستای توسعه و رشد تولید استان با کمک همدیگر اقدام کنیم و صنعت استان دوباره بر مدار تولید بچرخد.

باقری با بیان اینکه این کارخانه حدود دو سال در مزایده بود و ما تنها متقاضی برای خریداری آن بودیم، گفت: هدف اصلی ما ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان است و تمامی این زخم زبان ها را به جان می‌خریم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 36 نیرو برخلاف تعطیلی در این شرکت مشغول به کار هستند که با راه‌اندازی خطوط مختلف تولید 564 نفر اشتغال‌زایی مستقیم خواهد داشت.

این کارآفرین با بیان اینکه کارخانه در یک پروسه چهار تا 6 ماهه برای وارد شدن به مدار تولید زمان نیاز دارد تا 64 قسمت آن بازسازی شود، خواستار یک مهلت یک ساله برای پرداخت بدهی‌های این واحد تولیدی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار