تابناک کهگیلویه و بویراحمد
به آن دو جوان بفرمایید که شروع کنند به مطالعه ی منابع آزمون استخدامی که با ظرفیت بالا پذیرش دارد و خیلی راحت انشا الله قبول خواهند شد.
کد خبر: ۲۴۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 18 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی،با انتشار پیامی بر روی اینستاگرام خود هم گزارش کار داد و هم خبری خوش.
متن پیام زارعی:
دو سه هفته پیش بود که پس از جلسه ی مجلس به دفتر خویش آمدم و دیدم که مرد و زن‌هایی از بویراحمدمان آمده‌اند.

و خستگی راه را به جان خریده‌اند بلکه با مشکلشان با لبخندی بر لب سوی خانواده‌ی خویش بازگردند.

ان روز هم سه شنبه بود و برحسب قانون ملاقات عمومی نداشتم ولی حس مسئولیتم نگذاشت که اینبار قانومند باشم و پای صحبت هایشان نشستم.
در بین مردم عزیز بانویی میان سالی بود که پس از صحبت‌هایی با بنده فرمود که: برادر و خواهری دارد که پرستار میباشند و چون در شهر یاسوج استخدام نشدند الان بیکارند و بخاطر یک سری مشکلات نمی توانند که به شهری دیگر مهاجرت کنند و در آنجا مشغول به کار شوند و خواسته ام این هست که هر کمکی از دستتان بر می آید انجام دهید که همانا اجر بزرگی در نزد خدا دارید.

در آن لحظه بیاد آوردم که هفته های قبلی برای پیگیری استخدامی علوم پزشکی برای استان به وزارت بهداشت مراجعه کرده بودم و با عنایت خداوند در هفته های آینده می خواهد اطلاعیه برای استخدامی بدهد و با پیگیری متوجه شدم که هنوز به طور رسمی اعلام نشده و به بانوی مراجعه کننده عرض کردم که؛ خواهر نیازی به مهاجرت به شهری دیگر نیست برای کار

به آن دو جوان بفرمایید که شروع کنند به مطالعه ی منابع آزمون استخدامی که با ظرفیت بالا پذیرش دارد و خیلی راحت انشا الله قبول خواهند شد.

خدا رو شاکر شدم که لااقل کمترین کار ممکن را برای آن بندگان خدا انجام دادم و به لطف خدا راضی و با لبخند دفتر را ترک نمود.

مردم عزیز و قدرشناس بدانید و اگاه باشید که اینجانب جز برای رضای خدا و مردم شریف گامی برنخواهم داشت

جز برای خدمت نرفته ام.

و از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

یا زهرا
خبر خوش اینستاگرامی زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار