رئیس اداره ورزش و جوانان چرام گفت :چهار دوره مسابقات ورزشی در ماه مبارک رمضان بصورت شبانه برگزار می شود .
کد خبر: ۲۴۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶ 18 June 2016
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام ، علی محمد بخشایی در گفتگو با این پایگاه به برگزاری چهار دوره مسابقات ورزشی در چهار رشته مختلف در این ماه پر فضیلت بصورت شبانه اشاره کرد .
بخشایی بیان کرد: این سری مسابقات بمناسبت ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد شهدای ورزش کار و هفته ی مواد مخدر برگزار می شود .
وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات گفت : ورزش یک امر فرهنگی ، کم هزینه و از فعالیت های تاثیرگذار جامعه است واهداف برگزای چنین مسابقاتی جلوگیری ازتعارضات و مشکلات اجتماعی از جمله اعتیاد،پرخاشگری و دیگر آسیب های اجتماعی می باشد.
بخشایی اضافه کرد:یکی دیگر از اهداف ورزش جوانان و برگزاری این سری مسابقات روی آوردن عموم مردم به فعالیت های ورزشی، ایجاد خودباوری جوانان و بهبود سلامت جامعه است.
وی در ادامه افزود: علی رغم کمبود امکانات و فضای ورزشی، ما با تمام تلاش سعی می کنیم که برنامه های باکیفیت و متنوعی برای جوانان جامعه داشته باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان چرام با اشاره به این مسابقات گفت : ورزشکاران محترم در 4 رشته مختلف شامل مسابقات فوتسال ،والیبال ،شطرنج و طنابکشی به رقابت می پردازند و این رقابت ها بصورت آزاد و میان کارکنان ادارات شهرستان چرام برگزار می شود.
گفتنی است که در حاشیه ی این مسابقات افرادی همچون فرماندار شهرستان ، روسای ادارات و کارکنان نهاد های مختلف نیز شرکت دارند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار