به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه یاسوج در بیانیه‌ای از اخذ مجوز فعالیت این تشکل دانشجویی از سوی هیأت نظارت دانشگاه یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۲۴۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸ 18 June 2016

در بخشی از این بیانیه که به عنوان بیانیه شماره یک صادر شده آمده است: پایداری دانشجویان عدالت‌خواه در این پروسه فرسایشیِ یک‌ساله، بی‌تردید نویدبخش اهداف متعالی این تشکل خواهد بود، و پیامی روشن و صریح که؛ عدالت خواهان ذره‌ای از آرمانشان کوتاه نخواهند آمد.

در بیانیه مذکور تأکید شده است: جنبش دانشجویی مسلمان ذاتاً بر مبنای ظلم‌ستیزی و با جهت‌گیری نفی استبداد داخلی و استکبار خارجی ریشه دواند و با کمک سایر جریان‌های کشور توانست به 2500 سال استبداد و خودکامگی پایان دهد و حکومتی را بر مبنای اسلامیت بنا سازد.

در این بیانیه آمده است: حال مهم‌ترین مسئله‌ای که در پیش روی این جریان بزرگ قرار خواهد داشت، حراست و حفاظت از سیرت حکومت اسلامی و جلوگیری از استحاله ارزش‌های آن خواهد بود، چراکه اکتفا کردن به جمهوری اسلامی لفظی کافی نیست و باید مراقبت و نظارت دائمی کرد تا در هدف‌ها، آرمان‌ها و جهت‌گیری‌ها انحراف پیش نیاید.

در بیانیه مذکور تصریح شده است: چنانچه رهبری معظم انقلاب نیز مکرراً متذکر شده‌اند: «همیشه در دلِ ساخت حقوقی، یک ساخت حقیقی، یک هویت حقیقی و واقعی وجود دارد؛ او را باید حفظ کرد. آن هویت حقیقی در حکم روح است؛ در حکم معنا و مضمون است. اگر آن معنا و مضمون تغییر پیدا کند، ولو این ساخت ظاهری و حقوقی هم باقی بماند، نه فایده‌ای خواهد داشت، نه دوامی خواهد داشت؛ مثل دندانی که از داخل پوک شده، ظاهرش سالم است؛ آن ساخت حقیقی و واقعی و درونی، مهم است...پسوند اسلامی به تنهایی کاری صورت نمی‌دهد. اصل قضیه این است که مراقب باشیم آن روح، آن سیرت از دست نرود. فراموش نشود. دلمان خوش نباشد به حفظ صورت و قالب. به روح، معنا و سیرت توجه داشته باشید.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار