رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: پس از نصب تجهیزات، بخش اعصاب و روان به صورت غیررسمی فعالیت خود را آغاز و بعد از ماه مبارک رمضان همزمان با بخش ام.آر.آی افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۴۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 17 June 2016
سید امیر مولایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهدشت اظهار داشت: عملیات اجرایی و زیر بنایی بخش جراحی مغز و اعصاب بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت به اتمام رسیده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با بیان اینکه در حال نصب تجهیزات بخش مغز و اعصاب هستیم، گفت: مانیتورینگ مرکزی به همراه تخت‌های ICU و دستگاه‌های وبتیلاتور خریداری شده و تا پایان هفته آینده پس از اتمام کار تاسیساتی داخلی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: پس از نصب تجهیزات، بخش اعصاب و روان به صورت غیررسمی فعالیت خود را آغاز و بعد از ماه مبارک رمضان همزمان با بخش ام.آر.آی افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

مولایی‌فر با اشاره به هزینه‌های بالا در زمینه ارجاع بیماران به مراکز ام.آر.آی استان‌های همجوار، تصریح کرد: بخش ام.آر.آی بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت به زودی راه‌اندازی می‌شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با بیان اینکه دستگاه ام.آر.آی با هزینه‌ای بیش از 60 میلیارد ریال خریداری و در بیمارستان نصب شده، افزود: تا دو هفته آینده پس از طی دوره آموزشی و فراگیری نکات لازم پرسنل، بخش ام.آر.آی به صورت غیر رسمی افتتاح می‌شود.

مولایی‌فر از راه‌اندازی دستگاه امحاء زباله به یکی دیگر از جدیدترین اقدامات در راستای اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: با تلاش مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان دستگاه امحاء با ظرفیت یک هزار لیتر خریداری و راه‌اندازی شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت عنوان کرد: با راه‌اندازی این دستگاه زباله‌های عفونی بیمارستان دهدشت و دیگر مراکز درمانی به صورت روزانه امحاء می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار