رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده گفت: به معتادان به چشم بیمار باید نگاه کرد و بستر لازم برای بهبودی و بازپروری آنها را فراهم کرد.
کد خبر: ۲۴۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 17 June 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمد مرادی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مواد مخدر و اعتیاد پدیده‌ای اجتماعی بوده که مقابله با نیاز به همراهی و مشارکت عموم مردم و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی یادآور شد: خانواده به عنوان زیربنایی‌ترین نهاد اجتماعی در کانون خطر قرار داشته و اثرات زیان‌بار بسیاری را از این پدیده شوم متحمل می‌شود.

رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر لنده تصریح کرد: این پدیده شوم زمینه‌ساز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی بوده و به صورت آرام و خاموش زمینه نابودی نهادهای اجتماعی به خصوص کانون گرم خانواده را فراهم می‌سازد.

مرادی به اقدامات صورت‌گرفته در راستای مقابله با این پدیده شوم در شهرستان لنده اشاره و افزود: سال‌هاست مسؤولان در راستای مقابله با اعتیاد و مواد مخدر برنامه‌ریزی کرده و با ایجاد و راه‌اندازی کمپ‌های مختلف ترک اعتیاد، کلاس‌های NA و آموزش خانواده‌ها در این عرصه فعالیت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به آموزش‌های صورت‌گرفته دیگر نباید به معتادان به چشم مجرم نگاه کرد بلکه باید بدانیم آنها تنها بیمارانی هستند که نیازمند کمک و حمایت هستند.

فرماندار لنده ضمن تقدیر از برخوردهای قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه با سوداگران مرگ در کشور گفت: شهرستان لنده جزء پاک‌ترین شهرستان‌های کشور از لحاظ مصرف مواد بوده که امیدواریم با همکاری و مشارکت خانواده بتوانیم زمینه ریشه‌کنی کامل این پدیده شوم را از شهرستان فراهم سازیم.

مرادی در ادامه افزود: اعتیاد پدیده وارداتی و محصول استکبار جهانی برای ضربه‌زدن به ریشه‌های ما و اعتقادات دینی و مذهبی ماست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار